1
Perioada de actualizare
de la 06.01.2022 21:16
până la 15.01.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.01.2022 17:00
până la 18.01.2022 17:00
3
Licitaţie
de la 19.01.2022 14:00
până la 19.01.2022 14:18
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 191 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 6 ian 2022, 21:16 - 15 ian 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 ian 2022, 17:00 - 18 ian 2022, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse de gospodarie
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Coteț
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
6 ian 2022, 21:12
Data ultimilor modificări
14 ian 2022, 12:01
Achizitii.md ID
21049741
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Produse de gospodarie
Buget: 191666.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Anexa nr.1
Specificaţie tehnică
Anexa nr.1
6.01.22 21:16
Produse de gospodarie_Anunt
Criterii de eligibilitate
Produse de gospodarie_Anunt
6.01.22 21:16
FORMULARUL F3.9
Specificaţie tehnică
FORMULARUL F3.9
6.01.22 21:16
Declaratie Operator Economic
Specificaţie tehnică
Declaratie Operator Economic
6.01.22 21:16
Anexa nr.1 - Varianta2
Specificaţie tehnică
Anexa nr.1 - Varianta2 Modificat
12.01.22 09:58
Produse de gospodarie_Anunt varianta 2
Specificaţie tehnică
Produse de gospodarie_Anunt varianta 2
14.01.22 12:01
Data:
11 ian 2022, 17:07
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Pahar hârtie de unica folosința 166ml (100 buc) - trebuie sa fie fix 166 ml
Răspuns (12 ian 2022, 09:57):
Buna ziua, Specificatia tehnică a fost modificată. Operatorul economic poate oferta pahare din hartie 160-170ml
Data:
11 ian 2022, 17:18
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Mostre cu titlu gratuit la 30 de pozitii de produse? aceste produse nu vor fi returnate?
Răspuns (12 ian 2022, 09:20):
Buna ziua, Prezentarea mostrelor se va face la solicitare.
Data:
13 ian 2022, 09:30
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Mostrele solicitate vor fi prezentate si in urma careia operatorul economic nu va fi desemnat cistigator, ca urmare mostrele vor fi returnate?
Răspuns (13 ian 2022, 12:03):
Bună ziua, Mostrele vor fi returnate operatorului economic care nu va fi desemnat cistigator. Menționăm că solicitarea mostrelor are ca scop testarea, iar la returnare unele produse vor fi dezambalate.
Data:
13 ian 2022, 14:16
Subiectul întrebării:
Documentele obligatorii
Întrebare:
Va rugam sa va conformati documentelor ofligatorii si formatului nou care exista si sa faceti schimbarile necesare in anunt.Documentele 3.1/3.9/4.1/4.2 si altele nu exista si deci nu sunt conforme .
Răspuns (13 ian 2022, 18:09):
Bună ziua, Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15-09-2021 a fost aprobat "În scopul asigurării aplicării unei metodologii unice privind procedurile de achiziţii publice de bunuri și servicii, în temeiul art. 50 din LEGEA NR. 131/2015 PRIVIND ACHIZIŢIILE PUBLICE". În conformitate cu Legea nr. 131/2015, art.5 „Excepţii” alineatul 1 litera a) “Prevederile prezentei legi nu se aplică contractelor de achiziții publice atribuite de autorităţile contractante care îşi desfăşoară activitatea în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al SERVICIILOR POȘTALE şi care se înscriu în cadrul acestor activități, acestea fiind reglementate de alte acte normative de coordonare a procedurilor de atribuire a contractelor în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al serviciilor poştale; Astfel, entitățile contractante care îşi desfăşoară activitatea în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al SERVICIILOR POȘTALE şi care se înscriu în cadrul acestor activități pot utiliza ca suport anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice, aprobate de către Ministerul Finanțelor. Totodată entitatea contractantă poate modifica anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice în dependență de complexitatea procedurii de atribuire și de necesitățile entității. Utilizarea DUAE NU ESTE OBLIGATORIE pentru autorităţile contractante care îşi desfăşoară activitatea în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al SERVICIILOR POȘTALE şi care se înscriu în cadrul acestor activități, acestea fiind reglementate de alte acte normative de coordonare a procedurilor de atribuire a contractelor în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al serviciilor poştale; Prin urmare, în cadrul acestei proceduri de achiziție vor fi utilizate formularele indicate în documentația de atribuire.
Data:
14 ian 2022, 07:53
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Va rugam sa menționați in anunț pentru ofertanți ca toate documentele depuse trebuie sa fie semnate cu semnătura electronica. In caz contrar documentele nu au putere juridică.
Răspuns (14 ian 2022, 11:58):
Buna ziua, Invitatia de participare a fost modificata.
Data:
14 ian 2022, 12:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini!
Întrebare:
Prosop hirtie dispenser 1str. ce tip sa fie Z sau V?
Răspuns (14 ian 2022, 14:42):
Se accepta ambele variante.
Data:
14 ian 2022, 14:56
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini!
Întrebare:
Nu este corect, sunt diferite ca caracteristica si ca dimensiuni
Răspuns (14 ian 2022, 15:33):
Bună ziua, Produsul ofertat trebuie să corespundă cu specificatia solicitată în anexa nr.1 "Prosop de hârtie p/u dispenser, în 1 strat, pliabile, din celuloză, 200 bucăți în set". Z sau V nu contează. Dispenserele noastre sunt universale, putem incărca ambele variante.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.