1
Perioada de actualizare
de la 06.01.2022 11:17
până la 11.01.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.01.2022 11:00
până la 18.01.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 605 890 MDL
Perioada clarificărilor: 6 ian 2022, 11:17 - 11 ian 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 ian 2022, 11:00 - 18 ian 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amenajarea scuarului „Ciocana 12” (zona cuprinsă între construcțiile din str. Ciocana,12 și str. Maria Drăgan, 30/3, 30/8, 30/9)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Mircea cel Batrin 4/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bruma
Telefonul de contact
022 33-18-07
Datele achizitiei
Data publicării
6 ian 2022, 11:12
Data ultimilor modificări
6 ian 2022, 19:04
Valoarea estimată (fără TVA)
1 605 890 MDL
Achizitii.md ID
21049708
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Mircea cel Batrin 4/3
Durata contractului
24 ian 2022 11:18 - 31 dec 2022 11:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Amenajarea scuarului „Ciocana 12” (zona cuprinsă între construcțiile din str. Ciocana,12 și str. Maria Drăgan, 30/3, 30/8, 30/9) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
doc standard.signed.pdf doc standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.01.22 11:17
duae_.signed.pdf duae_.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.01.22 11:17
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.01.22 11:17
anunt de participare (1).pdf anunt de participare (1).pdf
Documentele la ofertă
-
6.01.22 19:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Avi-Bors

Preţul ofertei: 1 207 500,31 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Camonir

Preţul ofertei: 1 489 293,51 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ATAR INTER

Preţul ofertei: 1 604 454,12 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări