Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21049700
1
Perioada de actualizare
de la
05.01.2022 17:46
până la 11.01.2022 12:22
până la 11.01.2022 12:22
2
Propunerea ofertelor
de la
11.01.2022 12:22
până la 15.01.2022 14:22
până la 15.01.2022 14:22
3
Licitaţie
de la
17.01.2022 14:00
până la 17.01.2022 14:18
până la 17.01.2022 14:18
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
83 236,66 MDL
Perioada clarificărilor:
5 ian 2022, 17:46 - 11 ian 2022, 12:22
Perioada de depunere a ofertelor:
11 ian 2022, 12:22 - 15 ian 2022, 14:22
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de verificare periodică și metrologică a dispozitivelor medicale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 ian 2022, 17:46
Data ultimilor modificări
6 ian 2022, 10:06
Achizitii.md ID
21049700
MTender ID
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de verificare periodică și metrologică a dispozitivelor medicale
Buget: 83236.66 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_2022__metrologia.semnat.pdf
anunt_de_participare_2022__metrologia.semnat.pdf
tenderNotice
-
5.01.22 17:46
Data:
6 ian 2022, 10:06
Subiectul întrebării:
divizzre pe pozitii
Întrebare:
Buna ziua! Solicitam respectuos sa divizati lotul pe pozitii separate asa cum sunt aceste pozitii specificate in HG Nr. 966 din 14.11.2017 si in ORDINUL al Ministerului Sanatatii Nr. 30 din 12.01.2018. Va multumim anticipat!
Răspuns (6 ian 2022, 12:46):
buna ziua. va rog mult telefonati 0-794-36-345 si ajutati sa inteleg ce aveti in vedere
Data:
6 ian 2022, 14:40
Subiectul întrebării:
Divizarea pozițiilor pe loturi separate.
Întrebare:
Bună ziua, în conformitate cu HG Nr. 665 din 27.05.2016 „pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achiziţiile publice de valoare mică”, și anume: a) alin. (4) art. 1: La realizarea achiziţiilor publice de valoare mică, autoritatea contractantă asigură utilizarea eficientă a resurselor financiare, transparenţa, obiectivitatea şi imparţialitatea procesului de achiziţie şi încrederea publică faţă de acesta, și b) alin. (13) art. 3: La atribuirea contractului de achiziţie publică de valoare mică se asigură minimalizarea riscurilor pentru autoritatea contractantă, eficienţa achiziţiei, dar şi tratamentul egal, imparţial şi nediscriminatoriu în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici.
Astfel, solicităm respectuos divizarea achiziției pe loturi separate pentru fiecare tip în parte a dispozitivului medical/ mijloc de măsurare supus verificării periodice.
Vă mulțumim.
Răspuns (10 ian 2022, 12:22):
Evaluarea loturilor pe lista întreagă va minimaliza riscurile autorității contractante în imposibilitatea contractării tuturor serviciilor de metrologie. operatorul economic poate participa în asociere pentru a avea posibilitatea prestării puturor serviciilor solicitate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK