Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21049675
1
Perioada de actualizare
de la
05.01.2022 13:48
până la 17.01.2022 14:00
până la 17.01.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
17.01.2022 14:00
până la 24.02.2022 10:00
până la 24.02.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 640 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5 ian 2022, 13:48 - 17 ian 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 ian 2022, 14:00 - 24 febr 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de curățenie și igienizare a edificiilor și spălare a echipamentelor de protecție
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 ian 2022, 13:48
Data ultimilor modificări
11 ian 2022, 12:53
Achizitii.md ID
21049675
MTender ID
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de curăţenie şi igienizare în încăperi şi spaţii deschise
Buget: 2640000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare.pdf
ID: f3fb0516-05e0-4c9e-9e33-d2cb8f8ea968
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
ID: f3fb0516-05e0-4c9e-9e33-d2cb8f8ea968
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
ID: f3fb0516-05e0-4c9e-9e33-d2cb8f8ea968
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Anunț de participare
11.02.22 15:57
declaratia operatorului economic.docx
Istoricul documentului
-
declaratia operatorului economic.docx
ID: 4ba2bb4d-03a1-47b0-a03f-4a1b830c2f23
Documentele la ofertă
-
anexa 3 - declaratie_operator_economic.docx
ID: 4ba2bb4d-03a1-47b0-a03f-4a1b830c2f23
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Decalrație operator economic
11.02.22 16:00
Data:
10 ian 2022, 14:48
Subiectul întrebării:
Declarație privind neîncadrarea in situațiile prevâzute de art.16 al (2) lit a Legea nr 246/2017
Întrebare:
Vă rugăm să clarificați punctul 14 lit. 6 Declarație privind neîncadrarea in situațiile prevâzute de art.16 al (2) lit a Legea nr 246/2017. În anunțul de participare de la secțiunea (mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței) sunt indicate următoarele - ORIGINAL complectat integral, comform anexa 3.....
Dar Anexa nr. 3 descărcată nu conține o mostră din această declarație.
Descărcați un exemplu de declarație.
Răspuns (10 ian 2022, 15:54):
Bună ziua, multumesc pentru întrebare, am încărcat in documente anexate Declarația.
Data:
10 ian 2022, 15:01
Subiectul întrebării:
Formularele 3.1, 3.2 și 4.2
Întrebare:
Formularele 3.1, 3.2 și 4.2 pe care le-ați solicitat au fost se abrogă în conformitate cu după intrarea în vigoare a Ordinului Ministerului Finanțelor 115 din 15-09-2021 și în baza publicării în 01-10-2021 în Monitorul Oficial Nr. 230-237 art. 1151. Vă rugăm să indicați formele legislației în vigoare. Pentru a nu induce în eroare operatorii economici.
Răspuns (11 ian 2022, 12:49):
A fost modificat pct. 14, 16, 19, din Anunțul de participare conform Ordinului finanțare nr. 115 din 15 septembrie 2021.
Data:
10 ian 2022, 15:05
Subiectul întrebării:
Anexa nr.3
Întrebare:
Sunt documentele indicate în anexa numărul 3, constând într-o listă pe 3 posturi, ca un caiet de sarcini, sunt obligatorii sau la solicitarea autorității contractante?
Răspuns (11 ian 2022, 12:50):
A fost modificat pct. 14, 16, 19, din Anunțul de participare conform Ordinului finanțare nr. 115 din 15 septembrie 2021.
Data:
10 ian 2022, 15:43
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Anexa numărul 1 are tabelul numărul 3 și anexa numărul 2 are tabelul numărul 1. Aceste tabele sunt obligatorii sau nu?
Dați un exemplu de formular Anexa nr. 23 Specificatia de preti?
Și, de asemenea, trebuie să depun Anexa nr. 22 Specificatia tehnice?
Răspuns (11 ian 2022, 12:50):
A fost modificat pct. 14, 16, 19, din Anunțul de participare conform Ordinului finanțare nr. 115 din 15 septembrie 2021.
Data:
12 ian 2022, 12:42
Subiectul întrebării:
Vă rugăm să nu copiați același răspuns la întrebări diferite.
Întrebare:
1. Punct Formă 3.1. este se abrogă în conformitate cu după intrarea în vigoare a Ordinului Ministerului Finanțelor 115 din 15-09-2021. Nu te-ai schimbat. Vă rugăm să corectați.
2. Nu există specificații tehnice în paragraful 14 din Anexa nr. 22. Obligatoriu conform rdinului Ministerului Finanțelor 115 din 15-09-2021.
3.Nu există mostre de formulare anexe 22 și 23 (sunt articole pe care autoritatea contractantă trebuie să le completeze), astfel încât operatorul economic să completeze totul corect, iar baza de comparare a ofertelor să fie transparentă și proporțională. Descărcați Documentația Standard în conformitate cu Legea 74/2020 și Ordinul Ministerului Finanțelor 115.
4.Anexa numărul 1 are tabelul numărul 3 și anexa numărul 2 are tabelul numărul 1. Aceste tabele sunt obligatorii sau nu?
Vă rugăm să răspundeți la toate cele 4 întrebări de mai sus.
Răspuns (13 ian 2022, 09:34):
Bună ziua.
Vă aducem la cunoștință că Formă 3.1. nu este abrogată, și solicităm să fie îndeplinită.
în formularul specificația de preț completați din partea DVS, informația detaliată este descrisă clar în anexele la anunțul de participare.
solicităm să prezentați oferta corespunzător.
Data:
12 ian 2022, 12:46
Subiectul întrebării:
Anexa nr.3
Întrebare:
Sunt documentele indicate în anexa numărul 3, constând într-o listă pe 3 posturi, ca un caiet de sarcini, sunt obligatorii încărcați pe platformă SIA RSAP sau la solicitarea autorității contractante pe e-mail dupa deschidere ofertei?
Răspuns (13 ian 2022, 09:38):
în anexa 3 este clar indicat ce informație trebuie prezentată
încărcați toate documentele necesare
Data:
14 ian 2022, 11:06
Subiectul întrebării:
Valoarea estimată și Durata contractului
Întrebare:
Valoarea estimată fără TVA - 2 640 000 Аceasta este 12 luni ? Sau Durata contractului: de la 11 febr 2022 până la 31 dec 2022 in acest caz este 11,5 luni?
În Anunțul de participare punct 10. Termen și condițtiile de livrare.... pentru perioda anului 2022. Nu este indicat căte luni.
Răspuns (14 ian 2022, 15:16):
Contractul va fi semnat in baza deciziei grupului de lucru si va fi valabil pina la 31 decembrie 2022, asa cum este indicat in anuntul de participare.
Valoare estimativa fara TVA, a achizitiei este stabilta din considerentul a 12 luni.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK