Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
03.01.2022 10:19
până la 14.01.2022 11:00
până la 14.01.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
14.01.2022 11:00
până la 24.01.2022 11:00
până la 24.01.2022 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 274 000 MDL
Perioada clarificărilor:
3 ian 2022, 10:19 - 14 ian 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
14 ian 2022, 11:00 - 24 ian 2022, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reactive și consumabele de laborator, conform Proiectului 2SOFT/1.2/105 COLONSTRESS
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 ian 2022, 10:06
Data ultimilor modificări
7 ian 2022, 12:26
Achizitii.md ID
21049565
MTender ID
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reactive și consumabele de laborator, conform Proiectului 2SOFT/1.2/105 COLONSTRESS
Buget: 1274000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Reactive și consumabele de laborator, conform Proiectului 2SOFT/1.2/105 COLONSTRESS
Data:
7 ian 2022, 12:26
Subiectul întrebării:
TVA
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam sa ne comunicati daca prezenta procedura de achizitie este cu scutire de TVA. In cazul in care este scutit de TVA, oferta trebuie sa contica pretul cu TVA sau nu?
Răspuns (11 ian 2022, 08:59):
Oferta urmează a fi propusă fără TVA. Acest proiect este scutit de taxa TVA
Reactive și consumabele de laborator, conform Proiectului 2SOFT/1.2/105 COLONSTRESS
Data:
7 ian 2022, 12:33
Subiectul întrebării:
Formulare suplementare ne prezazute in Invitatia la licitatie
Întrebare:
Buna ziua, In anuntul de participare la licitatie, sunt enumerate o serie de formulare (Anexele 22 si 23 , specificatii tehnice si de pret) care trebuie prezentate in licitatie. Totodata, in sistemul SIA RSAP sunt atasate "Documente de calificare suplimentare" ( FORMULAR DE OFERTE PENTRU UN CONTRACT DE ACHIZIȚII, ANEXA II + III: SPECIFICAȚII TEHNICE + OFERTĂ TEHNICĂ, ANEXA IV: MODEL DE OFERTĂ FINANCIARĂ). Reiesind din cele expuse, va rugam sa ne comunicati daca in licitatie ( in sistemul SIA RSAP) trebuie prezentate si actele cum ar fi FORMULAR DE OFERTE PENTRU UN CONTRACT DE ACHIZIȚII, ANEXA II + III: SPECIFICAȚII TEHNICE + OFERTĂ TEHNICĂ, ANEXA IV: MODEL DE OFERTĂ FINANCIARĂ etc ori toate actele si cerintele din "Documente de calificare suplimentare" vor fi expediate pe adresa autoritatii contractante, la solicitare?
Răspuns (10 ian 2022, 08:43):
Bună ziua,
În SIA RSAP se anexează doar documentele care sunt enumărate în Anunt. Celelalte documente vor fi solicitate suplimentar.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK