1
Perioada de actualizare
de la 29.12.2021 16:27
până la 10.01.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.01.2022 10:00
până la 20.01.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 298 300 MDL
Perioada clarificărilor: 29 dec 2021, 16:27 - 10 ian 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 ian 2022, 10:00 - 20 ian 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Legume si fructe
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str.Alexandru Cel Bun 45
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Palii Elena
Telefonul de contact
026822746
Datele achizitiei
Data publicării
29 dec 2021, 15:25
Data ultimilor modificări
4 ian 2022, 15:47
Valoarea estimată (fără TVA)
298 300 MDL
Achizitii.md ID
21049465
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str.Alexandru Cel Bun 45
Durata contractului
1 febr 2022 15:40 - 30 dec 2022 16:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Legume si fructe CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae(1).signed.pdf duae(1).signed.pdf
Documentele la ofertă
duae
29.12.21 16:27
documentatia standart alimentatie.signed.pdf documentatia standart alimentatie.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standart
30.12.21 11:51
anunt_de_participare si 2022 ii.signed.pdf anunt_de_participare si 2022 ii.signed.pdf
tenderNotice
anunt_de_participare
30.12.21 11:51
Documentele lotului
anunt_de_participare si 2022 ii.signed.pdf
-anunt_de_participare
30.12.21 11:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 170 823,69 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări