1
Perioada de actualizare
de la 28.12.2021 07:45
până la 10.01.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.01.2022 11:00
până la 01.02.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 394 085 MDL
Perioada clarificărilor: 28 dec 2021, 7:45 - 10 ian 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 ian 2022, 11:00 - 1 febr 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Asigurarea cu țeavă de oțel, pentru activitatea de bază a întreprinderilor de distribuție a gazelor naturale, pe întreg teritoriul Republicii Moldova
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Albișoara, 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lisa Ion
Telefonul de contact
+37322578702
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
5 ian 2022, 18:49
Valoarea estimată (fără TVA)
4 394 085 MDL
Achizitii.md ID
21049363
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Depozitul Beneficiarului în raza mun. Chișinău sau or. Strășeni
Durata contractului
14 febr 2022 02:00 - 31 mart 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea țevei de oțel CPV: 44160000-9 - Conducte, ţevărie, ţevi, tubaje, tuburi şi articole conexe
Cantitatea: 81326.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
02 Documentație de atribuire Teava de otel 2022 final.signed
Documentele la ofertă
Documentatie de atribuire
28.12.21 07:45
02 Anunt de participare Teava de otel 2022
Documentele la ofertă
Anunt de participare
28.12.21 07:45
02 Documentație de atribuire Teava de otel 2022 final
Documentele la ofertă
Documentatie de atribuire
28.12.21 07:45
02 Anunt de participare Teava de otel 2022.signed
Documentele la ofertă
Anunt de participare
28.12.21 07:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UTM ”Protos”

Preţul ofertei: 2 975 468,58 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Decizia grupului de lucru.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Metalica-Zuev

Preţul ofertei: 3 390 581,04 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Evaluarea ofertei.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Obiectul achiziției
Data:
5 ian 2022, 18:49
Subiectul întrebării:
excluderea punctelor neloiale
Întrebare:
Solicitam respectuos grupului de lucru din cadrul SRL ”Chișinău-gaz” sa revizuiasca criteriile de calificare si anume: excluderea punctelor 3-8 din anuntul de participare deoarece acestea duc la incalcarea legii 131/15 art. 7 Principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice si anume lit. h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici; i) proporţionalitate. Iar art. 65 p. 4) prevede "prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă". Solicitam in mod de urgenta modificarea cerintelor date, in caz contrar ne rezervam dreptul de a ne adresa la Agentia Natională pentru Solutionarea Contestatiilor.
Răspuns (6 ian 2022, 10:07):
Bună ziua, Prin prezentul, ținem să vă informăm că solicitarea Dvs. a fost examinată și în acest sen vă informăm că, Anunțul de participare din cadrul achiziției sectoriale ”Achiziționarea vopselei și a lacurilor” este elaborat și plasat în strictă conformitate cu prevederile Legii nr. 74/2020, motiv din care suntem în imposibilitatea de a exclude punctele menționate de către Dvs.
Obiectul achiziției
Data:
5 ian 2022, 18:54
Subiectul întrebării:
LIvrare Teava
Întrebare:
Marfa va fi livrata toata odata sau Chisinau Gaz SRL va solicita treptat livrarea tevilor ??? Indicati graficul de livrare in documentatia de licitatie cu indicarea cantitatilor unde trebuiesc livrate tavile ???
Răspuns (6 ian 2022, 10:13):
Toate bunurile sunt necesar de livrat în termen de până la 30 de zile din momentul semnării contractului;
Obiectul achiziției
Data:
5 ian 2022, 18:55
Subiectul întrebării:
livrare
Întrebare:
Indicati va rog termenul de livrare definitiv a marfii ????
Răspuns (6 ian 2022, 10:13):
Toate bunurile sunt necesar de livrat în termen de până la 30 de zile din momentul semnării contractului;
Obiectul achiziției
Data:
6 ian 2022, 16:56
Subiectul întrebării:
achitarea
Întrebare:
Explicati va rog cum se va efectua achitarea .... In documentatie nu este clar indicat ...Spre exemplu bunurile sunt livrate si se semneaza factura imediat sau se transmit acte de predare primire si apoi se emit facturile??? Modalitatea de plata ???
Răspuns (8 ian 2022, 10:24):
Achitarea va fi efectuată: Avans 0%; Restul achitărilor în termen de 90 de zile din momentul semnării Actelor de primire predare și facturilor fiscale, care vor fi primite nu mai des de o dată în lună;
Obiectul achiziției
Data:
6 ian 2022, 16:57
Subiectul întrebării:
plata
Întrebare:
modificati temenul de achitare care e exagerat
Răspuns (8 ian 2022, 10:24):
Achitarea va fi efectuată: Avans 0%; Restul achitărilor în termen de 90 de zile din momentul semnării Actelor de primire predare și facturilor fiscale, care vor fi primite nu mai des de o dată în lună;
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări