Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
28.12.2021 07:45
până la 10.01.2022 11:00
până la 10.01.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.01.2022 11:00
până la 01.02.2022 09:00
până la 01.02.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 394 085 MDL
Perioada clarificărilor:
28 dec 2021, 7:45 - 10 ian 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 ian 2022, 11:00 - 1 febr 2022, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea țevei de oțel
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Albișoara, 38
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 dec 2021, 7:38
Data ultimilor modificări
5 ian 2022, 18:49
Achizitii.md ID
21049363
MTender ID
CPV
44160000-9 - Conducte, ţevărie, ţevi, tubaje, tuburi şi articole conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
02 Documentație de atribuire Teava de otel 2022 final.signed
Documentele la ofertă
Documentatie de atribuire
28.12.21 07:45
02 Anunt de participare Teava de otel 2022
Documentele la ofertă
Anunt de participare
28.12.21 07:45
02 Documentație de atribuire Teava de otel 2022 final
Documentele la ofertă
Documentatie de atribuire
28.12.21 07:45
02 Anunt de participare Teava de otel 2022.signed
Documentele la ofertă
Anunt de participare
28.12.21 07:45
Obiectul achiziției
Data:
5 ian 2022, 18:49
Subiectul întrebării:
excluderea punctelor neloiale
Întrebare:
Solicitam respectuos grupului de lucru din cadrul SRL ”Chișinău-gaz” sa revizuiasca criteriile de calificare si anume: excluderea punctelor 3-8 din anuntul de participare deoarece acestea duc la incalcarea legii 131/15 art. 7 Principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice si anume lit. h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici; i) proporţionalitate.
Iar art. 65 p. 4) prevede "prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă".
Solicitam in mod de urgenta modificarea cerintelor date, in caz contrar ne rezervam dreptul de a ne adresa la Agentia Natională pentru Solutionarea Contestatiilor.
Răspuns (6 ian 2022, 10:07):
Bună ziua,
Prin prezentul, ținem să vă informăm că solicitarea Dvs. a fost examinată și în acest sen vă informăm că, Anunțul de participare din cadrul achiziției sectoriale ”Achiziționarea vopselei și a lacurilor” este elaborat și plasat în strictă conformitate cu prevederile Legii nr. 74/2020, motiv din care suntem în imposibilitatea de a exclude punctele menționate de către Dvs.
Obiectul achiziției
Data:
5 ian 2022, 18:54
Subiectul întrebării:
LIvrare Teava
Întrebare:
Marfa va fi livrata toata odata sau Chisinau Gaz SRL va solicita treptat livrarea tevilor ???
Indicati graficul de livrare in documentatia de licitatie cu indicarea cantitatilor unde trebuiesc livrate tavile ???
Răspuns (6 ian 2022, 10:13):
Toate bunurile sunt necesar de livrat în termen de până la 30 de zile din momentul semnării contractului;
Obiectul achiziției
Data:
5 ian 2022, 18:55
Subiectul întrebării:
livrare
Întrebare:
Indicati va rog termenul de livrare definitiv a marfii ????
Răspuns (6 ian 2022, 10:13):
Toate bunurile sunt necesar de livrat în termen de până la 30 de zile din momentul semnării contractului;
Data:
6 ian 2022, 08:43
Subiectul întrebării:
Descarcatul
Întrebare:
De livrat - livram, dar cum se descarca marfa ? Aveti utilaj ?? Sau o descarca agentul economic.
Răspuns (6 ian 2022, 13:17):
Descărcatul bunurilor este organizat de SRL ”Chișinău-gaz”
Obiectul achiziției
Data:
6 ian 2022, 16:56
Subiectul întrebării:
achitarea
Întrebare:
Explicati va rog cum se va efectua achitarea .... In documentatie nu este clar indicat ...Spre exemplu bunurile sunt livrate si se semneaza factura imediat sau se transmit acte de predare primire si apoi se emit facturile???
Modalitatea de plata ???
Răspuns (8 ian 2022, 10:24):
Achitarea va fi efectuată: Avans 0%; Restul achitărilor în termen de 90 de zile din momentul semnării Actelor de primire predare și facturilor fiscale, care vor fi primite nu mai des de o dată în lună;
Obiectul achiziției
Data:
6 ian 2022, 16:57
Subiectul întrebării:
plata
Întrebare:
modificati temenul de achitare care e exagerat
Răspuns (8 ian 2022, 10:24):
Achitarea va fi efectuată: Avans 0%; Restul achitărilor în termen de 90 de zile din momentul semnării Actelor de primire predare și facturilor fiscale, care vor fi primite nu mai des de o dată în lună;
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK