1
Perioada de actualizare
de la 24.12.2021 15:41
până la 30.12.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.12.2021 16:00
până la 07.01.2022 09:00
3
Licitaţie
de la 10.01.2022 14:00
până la 10.01.2022 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 240 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 dec 2021, 15:41 - 30 dec 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 dec 2021, 16:00 - 7 ian 2022, 9:00
Începutul licitației: 10 ian 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanța și profilaxie tehnică a echipamentelor de tip Xerox
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Balîca Evgheni
Telefonul de contact
067381138
Datele achizitiei
Data publicării
24 dec 2021, 15:15
Data ultimilor modificări
24 dec 2021, 15:41
Valoarea estimată (fără TVA)
240 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 200 MDL
Achizitii.md ID
21049303
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Durata contractului
10 ian 2022 15:41 - 30 dec 2022 15:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanța și profilaxie tehnică a echipamentelor de tip Xerox CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard la profilaxie imprim.docx
Documentele la ofertă
-
24.12.21 15:41
duae la profilaxie imprim.doc
Documentele la ofertă
-
24.12.21 15:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

X-Service

Preţul ofertei: 170 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 240 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta operatorului economic întrunește cerințele de calificare, iar oferta tehnică corespunde specificațiilor tehnice solicitate, astfel a fost acceptată de către Grupul de lucru și desemnată câștigătoare pentru procedura în cauză
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări