Achiziţie publică
21049294
Ulei de floarea-soarelui
1
Perioada de actualizare
de la 24.12.2021 14:22
până la 04.01.2022 14:30
până la 04.01.2022 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 04.01.2022 14:30
până la 13.01.2022 15:00
până la 13.01.2022 15:00
3
Licitaţie
14.01.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
1 200 000 MDL
Perioada clarificărilor:
24 dec 2021, 14:22 - 4 ian 2022, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor:
4 ian 2022, 14:30 - 13 ian 2022, 15:00
Începutul licitației:
14 ian 2022, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Ulei de floarea-soarelui rafinat deodorizat (cu gust de ulei fără individualitate, fără miros)
Conform cerinţelor:
Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018 și
HG nr.434/2010.
Ambalaj:
- în butelii din plastic pînă la 5 litri (buteliile ambalate în cutii de carton sau pungi (material) utilizate ca ambalaj a câte 2-4 buc. să permită depozitarea în stivă şi transportarea în siguranţă).
Termen de valabilitate:
- nu mai puțin de 12 luni din data livrării.
Condiţii de livrare:
la livrare se prezintă, pentru fiecare partidă certificatul de conformitate/ de calitate/ declarație de conformitate (emisă de producător) sau copie confirmată prin ștampila umedă a Ofertantului.
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare), la depozitul Secţiei alimentară mun. Chişinău, Cahul și Bălți pe parcursul lunilor martie – noiembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (Depozit alimentar)/ (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
- la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatului de inofensivitate.
Alte cerințe:
- Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Conform cerinţelor:
Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018 și
HG nr.434/2010.
Ambalaj:
- în butelii din plastic pînă la 5 litri (buteliile ambalate în cutii de carton sau pungi (material) utilizate ca ambalaj a câte 2-4 buc. să permită depozitarea în stivă şi transportarea în siguranţă).
Termen de valabilitate:
- nu mai puțin de 12 luni din data livrării.
Condiţii de livrare:
la livrare se prezintă, pentru fiecare partidă certificatul de conformitate/ de calitate/ declarație de conformitate (emisă de producător) sau copie confirmată prin ștampila umedă a Ofertantului.
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare), la depozitul Secţiei alimentară mun. Chişinău, Cahul și Bălți pe parcursul lunilor martie – noiembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (Depozit alimentar)/ (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
- la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatului de inofensivitate.
Alte cerințe:
- Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 dec 2021, 14:06
Data ultimilor modificări
24 dec 2021, 14:22
Valoarea estimată (fără TVA)
1 200 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 800 MDL
Achizitii.md ID
21049294
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Lupu 37
Durata contractului
25 ian 2022 14:09 - 25 dec 2022 14:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 40000.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
24.12.21 14:22
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (2).docx
Model de сontract
Documentatia standard
24.12.21 14:22
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (ulei, brinza).signed.pdf
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (ulei, brinza).signed.pdf
Model de сontract
Documentatia standard
24.12.21 14:22
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
FLOAREA SOARELUI SA
Preţul ofertei:
1 170 000 MDL
Statut:
Învingător
La lotul „Ulei de floarea-soarelui”, unicul ofertant este SA „Floarea Soarelui”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic menționat la lotul dat, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
24.01.22 14:31
Motivul: La lotul „Ulei de floarea-soarelui”, unicul ofertant este SA „Floarea Soarelui”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic menționat la lotul dat, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Raport de evaluare
24.01.22 14:31
Documentele depuse cu oferta
anexa 7 cerere de participare.semnat.pdf
anexa 7 cerere de participare.semnat.pdf
ID: 28859daf-a8ee-40ee-a2c0-c4aa4dcd7e96
Documente de depunere
Data încărcării:
11.01.22 15:22
Data deschiderii:
13.01.22 15:00
anexa 8 declaratie.semnat.pdf
anexa 8 declaratie.semnat.pdf
ID: be2121d8-e0ac-4fe1-aa23-5cabebf5d397
Documente de depunere
Data încărcării:
11.01.22 15:22
Data deschiderii:
13.01.22 15:00
anexa 22 specificatii tehnice semnat.pdf
anexa 22 specificatii tehnice semnat.pdf
ID: 0bfaa38e-598a-4cff-9f9c-36c6e5b445a8
Propunere financiară
Data încărcării:
11.01.22 15:23
Data deschiderii:
13.01.22 15:27
confirmarea platii semnata.pdf
confirmarea platii semnata.pdf
ID: 1b6b9c1d-e7fd-477d-95d5-3bb2a2edeb50
Propunere financiară
Data încărcării:
11.01.22 15:24
Data deschiderii:
13.01.22 15:27
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
ID: 4e1b1a0d-8f38-48f2-8b60-64c04173d558
Propunere financiară
Data încărcării:
11.01.22 15:23
Data deschiderii:
13.01.22 15:27
Propunere financiară
Data încărcării:
11.01.22 15:23
Data deschiderii:
13.01.22 15:27
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK