1
Perioada de actualizare
de la 24.12.2021 10:59
până la 06.01.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.01.2022 10:00
până la 13.01.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 34 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 dec 2021, 10:59 - 6 ian 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 ian 2022, 10:00 - 13 ian 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse pentru dispenser
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun. Bălţi str. Veteranilor, 3/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Nicolenco
Telefonul de contact
79410239
Datele achizitiei
Data publicării
24 dec 2021, 10:34
Data ultimilor modificări
27 dec 2021, 9:58
Valoarea estimată (fără TVA)
34 000 MDL
Achizitii.md ID
21049269
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun. Bălţi str. Veteranilor, 3/1
Durata contractului
17 ian 2022 10:42 - 30 dec 2022 10:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cartuş săpun-spumă CPV: 33700000-7 - Produse de îngrijire personală
Cantitatea: 60.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Hîrtie igienică CPV: 33700000-7 - Produse de îngrijire personală
Cantitatea: 130.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Cartuş rolă - prosoape CPV: 33700000-7 - Produse de îngrijire personală
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.12.21 10:59
duae.doc
Documentele la ofertă
-
24.12.21 10:59
declaraţie.docx
Documentele la ofertă
-
24.12.21 10:59
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
24.12.21 10:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TORECO SRL

Preţul ofertei: 31 813,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț cu respectarea cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări