1
Perioada de actualizare
de la 23.12.2021 09:46
până la 28.12.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.12.2021 10:00
până la 04.01.2022 09:30
3
Licitaţie
05.01.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 722 666 MDL
Perioada clarificărilor: 23 dec 2021, 9:46 - 28 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2021, 10:00 - 4 ian 2022, 9:30
Începutul licitației: 5 ian 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Serviciile vor fi acordate pe parcursul anului 2022 la solicitarea autorității contractante.
Conform listei cantitatilor de lucrari
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
23 dec 2021, 9:39
Data ultimilor modificări
24 dec 2021, 8:53
Valoarea estimată (fără TVA)
722 666 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
7 226,66 MDL
Achizitii.md ID
21049205
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
12 ian 2022 09:45 - 30 dec 2022 09:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii a lichidărilor avarierilor la rețele ingenerești CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de reparație curente CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Clarificări pentru participanți
-
23.12.21 09:46
documentatia standartă servicii_omf_115_15_09_2021 (5).docx
Documentele la ofertă
-
23.12.21 09:46
duae.doc
riskProvisions
-
23.12.21 09:51
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
anunt de participare pct.16 16. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație): subpct.5 Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 145 din 24 noiembrie 2020 La semnarea contractului OE- desemnat învingător
24.12.21 08:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Anreal Cons

Preţul ofertei: 189 286,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: SRL„Anreal Cons ” – este unicul ofertant în cadrul procedurii de achiziți prin C.O.P. nr.MD-1640245170022, oferta este desemnată câştigătoare corespunde tuturor cerințelor solicitate, pentru încheerea contractului se va respecta Legii 131/15 privind achizițiile publice, art.32 alin.3, lit.b).
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări