1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2021 13:18
până la 27.12.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.12.2021 10:00
până la 03.01.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 15 368 210 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2021, 13:18 - 27 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 dec 2021, 10:00 - 3 ian 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform formularului de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări anexat.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
21 dec 2021, 17:44
Valoarea estimată (fără TVA)
15 368 210 MDL
Achizitii.md ID
21048790
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Mun. Orhei, str. Al. Donici, r-nul Orhei
Durata contractului
15 ian 2022 02:00 - 15 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție a edificiului Substației de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească Orhei din str. Al. Donici, r-nul Orhei CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard
Documentele la ofertă
-
16.12.21 13:18
Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări
Documentele la ofertă
-
16.12.21 13:18
Model declaratie privind confirmarea identitii beneficiarilor
Documentele la ofertă
-
16.12.21 13:18
DUAE
Documentele la ofertă
-
16.12.21 13:18
Anunt de participare
Documentele la ofertă
-
16.12.21 13:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sigma VenMer

Preţul ofertei: 14 444 444,42 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Caves Grup SRL

Preţul ofertei: 15 312 931,11 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Pret mare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări