1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2021 13:46
până la 26.12.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.12.2021 14:00
până la 21.01.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 700 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2021, 13:46 - 26 dec 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 dec 2021, 14:00 - 21 ian 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

ambalaj standard – fl. 1000 ml. Soluție inertă față de metale. Să nu conțină componenți ce cauzează coroziunea metalului., Cerinţe generale, CE Marca
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
oxana.palancica Palancica
Telefonul de contact
079623739
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2021, 13:05
Data ultimilor modificări
16 dec 2021, 13:46
Valoarea estimată (fără TVA)
7 700 MDL
Achizitii.md ID
21048788
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Durata contractului
1 febr 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Soluţie concentrată de Hipoclorid 0,5%, 1L CPV: 33696000-5 - Reactivi şi produse de contrast
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
16.12.21 13:46
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-documentatia standart
16.12.21 13:46
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
16.12.21 13:46
rechizite bancare_garantie.doc
Documentele la ofertă
-rechizite bancare_garantie
16.12.21 13:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 5 100 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor înaintate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări