1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2021 09:35
până la 29.12.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.12.2021 10:00
până la 06.01.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 600 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2021, 9:35 - 29 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 dec 2021, 10:00 - 6 ian 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Halva cu nuci, ambalat 3-5 kg. HG RM nr.520 din 22.06.2010. Livrare laFălești, Glinjeni, Bocșa și Ciolacu Nou la comandă.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Ștefan cel Mare 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Dubina
Telefonul de contact
025924952
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2021, 8:48
Data ultimilor modificări
16 dec 2021, 9:35
Valoarea estimată (fără TVA)
1 600 MDL
Achizitii.md ID
21048753
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Ștefan cel Mare 50
Durata contractului
1 febr 2022 02:00 - 31 iul 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Halva cu nuci, ambalat 3 kg. HG RM nr.520 din 22.06.2010. Livrare laFălești, Glinjeni, Bocșa și Ciolacu Nou la comandă. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare reedactat.pdf anunț de participare reedactat.pdf
tenderNotice
anunt / invitatie de participare
16.12.21 09:35
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
documentul unic de achizitie european
16.12.21 09:35
doc.stand.bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
Documentatia Standart (specificatii tehnice si de pret)
16.12.21 09:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GEMBIRD SRL

Preţul ofertei: 1 700 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări