1
Perioada de actualizare
de la 15.12.2021 09:43
până la 20.12.2021 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.12.2021 08:00
până la 24.12.2021 08:00
3
Licitaţie
de la 27.12.2021 08:00
până la 27.12.2021 14:05
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 175 640 MDL
Perioada clarificărilor: 15 dec 2021, 9:43 - 20 dec 2021, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 dec 2021, 8:00 - 24 dec 2021, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Consumabile medicale pentru anul 2022

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, Str.Nationala37
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Raional Spital
Telefonul de contact
078877402
Datele achizitiei
Data publicării
15 dec 2021, 9:43
Data ultimilor modificări
15 dec 2021, 10:56
Achizitii.md ID
21048687
CPV
33140000-3 - Consumabile medicale
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 3 - Hartie
Buget: 17100.0 MDL
Activ
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
Termometre
Data:
15 dec 2021, 10:56
Subiectul întrebării:
Lot
Întrebare:
Va rugam sa despartiti termometre de higrometre. au diferite domenii de administrare
Răspuns (15 dec 2021, 11:45):
Grupul de lucru a decis ca in lotul respectiv sa fie incluse consumabile care au actiune de " a masura " , higrometru -masoara umiditatea, termometru-temperatura
Data:
15 dec 2021, 12:58
Subiectul întrebării:
Lot 15 Test antidrog
Întrebare:
Buna ziua, Se solicita 50 buc sau 50 seturi?
Răspuns (15 dec 2021, 15:53):
Buna ziua! Se solicita 50 de bucati de teste antidrog.
Data:
15 dec 2021, 13:33
Subiectul întrebării:
Lot 14
Întrebare:
Vă rugăm să desparțiți termometre de higrometre - restricționați accesul egal la procedură a operatorilor economici, creînd obstacole de concurență între operatorii economici.
Răspuns (16 dec 2021, 08:35):
Tehnic nu este posibil de efectuat modificarea solicitata. https://support.achizitii.md/support-achizitii/10-actiunile-autoritatii-contractante-pe-parcursul-desfasurarii-unei-proceduri/ - în perioada de actualizare este disponibilă redactarea procedurii și sunt permise următoarele modificări: – adăugarea altor documente sau înlocuirea documentelor încărcate anterior; – majorarea termenilor (este necesar să măriți proporțional primele două perioade); – modificarea denumirii/descrierii loturilor. Alte modificări (valoarea bugetului, cantitatea de produse, adăugarea sau eliminarea loturilor, modificările din perioada de necesitate, micșorare termenilor, pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie, etc.) nu sunt posibile după publicarea procedurii. Multumim pentru intelegere.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.