1
Perioada de actualizare
de la 14.12.2021 11:13
până la 16.12.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2021 17:00
până la 20.12.2021 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 dec 2021, 11:13 - 16 dec 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2021, 17:00 - 20 dec 2021, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

montare geamuri (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Miron Costin 17/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cărăuș Liviu
Telefonul de contact
0795093314
Datele achizitiei
Data publicării
14 dec 2021, 11:13
Data ultimilor modificări
14 dec 2021, 15:55
Achizitii.md ID
21048628
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
montare ferestre
Buget: 300000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.signed.pdf duae_ro_0.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
14.12.21 11:13
declaratie_ro.signed.pdf declaratie_ro.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
14.12.21 11:13
ds_lucrari.signed.pdf ds_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
14.12.21 11:13
Data:
14 dec 2021, 15:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini.
Întrebare:
Va rogam sa explicati demontarea este de-182,5m2 ,iar montarea in totala ferestre si usi este de-131,76 m2 si diferenta de metraj este de-50,74 m2. Sa comis o greseala? Va rogam anexati schitele cu dimensiunile corecte, ca sa fie clar.
Răspuns (14 dec 2021, 15:57):
Scuze, e o greseala am incarcat caietul de sarcini modificat Multumesc.
Data:
15 dec 2021, 22:52
Subiectul întrebării:
Explicatie
Întrebare:
Explicati motivul anularii procedurii precedente. Caci nau fost tranise la operatori argumentele anularii. Iar pina nu sunt transmise instiintarea despre anulare. procedura nu se considera anulata.
Răspuns (16 dec 2021, 10:55):
Procedura de achiyitie a fost anulata din motiv ca toate ofertele au fost neconforme. In cazul in care scrisoarea de informare nu a ajuns la compania dvs, contactati-ne la nr. de telefon 079509314 pentru detalii. Multumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.