1
Perioada de actualizare
de la 15.12.2021 17:21
până la 27.12.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.12.2021 12:00
până la 31.12.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 083 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 15 dec 2021, 17:21 - 27 dec 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 dec 2021, 12:00 - 31 dec 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor din caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Andrievschi
Telefonul de contact
022 26 25 36
Datele achizitiei
Data publicării
13 dec 2021, 12:22
Data ultimilor modificări
15 dec 2021, 17:21
Valoarea estimată (fără TVA)
1 083 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21048578
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Durata contractului
2 ian 2022 17:17 - 30 dec 2022 17:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Paza fizică pentru Blocul administrativ, blocul nr.2 și clădirea din str. Pușkin 44 CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Paza tehnică inclusiv deservirea sistemului antiincendiar și antiefracție pentru Blocul administrativ, blocul nr.2, clădirea din str. Pușkin 44 și trezoreriile regionale Bălți și Comrat. CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
3)
Denumirea
Deservirea sistemului de supraveghere video CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.12.21 17:21
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.12.21 17:21
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
15.12.21 17:21
duae.doc
Documentele la ofertă
-
15.12.21 17:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 1 044 461,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări