Achiziţie publică
21048457
Obiectul achizițieLucrări de Reabilitarea și modernizarea Postului Vamal Sculeni, RMCO 4.3/1 (conform cerintelor PRAG-2016)i
1
Perioada de actualizare
de la 10.12.2021 13:12
până la 27.02.2022 16:00
până la 27.02.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.02.2022 16:00
până la 11.03.2022 10:00
până la 11.03.2022 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
94 125 000 MDL
Perioada clarificărilor:
10 dec 2021, 13:12 - 27 febr 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 febr 2022, 16:00 - 11 mart 2022, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Reabilitarea și Modernizarea Postului Vamal Sculeni, în cadrul proiectului ”Reabilitarea și modernizarea Birourilor Vamale de la frontiera moldo-romană, respectiva posturilor vamaleAlbița - Leușeni, Sculeni – Sculeni și Giugiulești – Giurgiulești”, Proiectul este implementat de către Serviciul Vamal al Republicii Moldovași finanțat de UE, prin intermediul programului Operațional Comun Romania – Republica Moldova 2014-2020, în, conformitate cu Contractul de Grant nr. 81701 /27.06.2019.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco, 30
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
7 febr 2022, 17:07
Valoarea estimată (fără TVA)
94 125 000 MDL
Achizitii.md ID
21048457
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Post vamal Sculeni
Durata contractului
1 apr 2022 03:00 - 28 mai 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de Reabilitarea și modernizarea Postului Vamal Sculeni, RMCO 4.3/1 (conform cerintelor PRAG-2016)
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Comsales Grup
Preţul ofertei:
122 187 293,33 MDL
Statut:
Învingător
Intruneste criteriile de calificare
01.06.22 15:50
Motivul: Intruneste criteriile de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
formulare cons viand srl_1.pdf
formulare cons viand srl_1.pdf
ID: 000026f1-06f2-4f74-b459-ffb258ac3cf4
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
2.aviz participare licitatii.semnat.pdf
2.aviz participare licitatii.semnat.pdf
ID: 0ba7eeb7-d197-492b-afa5-960cbdca5606
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Propunere financiară
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
3 certificat privind lipsa sau existenta restantelor.semnat.pdf
3 certificat privind lipsa sau existenta restantelor.semnat.pdf
ID: 44ef7422-dcbe-4061-ab9b-1ee9d8e96fda
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
formularul ofertei.semnat.pdf
formularul ofertei.semnat.pdf
ID: 48a2ca34-990b-48f4-b6fe-04a4aec17045
Propunere financiară
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
formulare cons viand srl_2.pdf
formulare cons viand srl_2.pdf
ID: be17d2a4-8cbd-45a2-a81a-c49e1cda8931
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
1.certificat vizita teren.semnat.pdf
1.certificat vizita teren.semnat.pdf
ID: bffabf60-4221-44de-9fff-acc18e6d0b0a
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Propunere financiară
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 23:48
Data deschiderii:
11.03.22 10:34
2
Denumirea participantului:
SC Foremcons SRL
Preţul ofertei:
192 987 943,03 MDL
Statut:
Anulat
Anulare preventiva pentru evaluarea ofertelor
01.06.22 15:37
Motivul: Anulare preventiva pentru evaluarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:36
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:36
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:36
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:36
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:35
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:35
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:35
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:36
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:35
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
documente insotitoare 1.signed.pdf
documente insotitoare 1.signed.pdf
ID: af2f201d-851a-4b97-b826-4d2cacd5be92
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:35
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:36
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:36
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
documente insotitoare 2.signed.pdf
documente insotitoare 2.signed.pdf
ID: cc437cc2-35dd-4dee-8efb-c8e80e06939f
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:35
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:35
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:36
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Documente de calificare
Data încărcării:
10.03.22 16:35
Data deschiderii:
11.03.22 11:05
Istoria licitației
Vezi licitația
Obiectul achizițieLucrări de Reabilitarea și modernizarea Postului Vamal Sculeni, RMCO 4.3/1 (conform cerintelor PRAG-2016)i
Data:
11 ian 2022, 11:36
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
1. In cazul in care ofertantul nu este rezident in Republica Moldova va rugam sa ne precizati daca documentatia se incarca pe platforma de licitatie si fara semnatura electronica extinsa.
2. Va rugam sa ne precizati daca Subantreprenorul declarat trebuie sa completeze si el pe platforma RSAP.
3. Va rugam sa ne specificati daca personalul cheie cerut la formularul 4.6.1. (RTE - responsabili tehnici cu executia) poate presta serviciile de supraveghere cu contract de colaborare.
4. Va rugam sa ne specificati daca echipamentele si utilajele cu care se va executa contractul, cerute la formularul 4.6.2. (mentionate la pagina 12 in doc licitatie ro), se pot demonstra prin contract de inchiriere.
5. Va rugam sa clarificati durata ce trebuie dovedita ca si experienta similara in executarea lucrarilor deoarece in doc licitatie ro pagina 13 se specifica 5 ani, iar in formularul 4.6.4. (pagina 52) se cere experienta pe ultimii 3 ani.
6. Va rugam sa ne transmiteti documentatia in limba romana/engleza: planse, liste de cantitati, fise tehnice.
Răspuns (13 ian 2022, 11:03):
1. Indiferent de statutul companii, oferta semnată electronic va fi depusă pe una din platformele de achizitii publice din Republica Moldova. Companiile nerezidente în Republica moldova, vor depune oferta cu aplicarea semnaturii electronice avansat calificată. În cazul în care compania nerizdentă nu detine o astfel de semnătură, va imputernici prin procură o persoană rezidentă in Republica Moldova care va semna oferta cu semnatura electronica (Formularul 4.3 din Volumul I, Sectiunea 4).
2. Oferta va fi depusa de Membru-Liderul, respectind conditiile prevăzute in VOLUMUL 1: SECŢIUNEA 1: INSTRUCŢIUNE PENTRU CANDIDAŢII LA LICITAŢIE.
3. În cazul adjudecării contractului, personalul indicat în pct. ii), formularu 4.6.1.1, urmează a fi angajat pentru acest contract.
4. În formularul 4.6.2 se indică masinile/utilajele care sunt in proprietate, arendate sau utilizate de catre un subcontractor.
În cazul arendării, se va prezenta si Declarația terțului susținător tehnic (Formularul 4.6.2 (a)).
5. Operatorul economic trebuie să prezinte dovezi despre experienţa similara de executarea lucrarilor în calitate de antreprenor general în construcţii pentru ultimii 5 ani.
6. Proiectul și desenele tehnice pot fi descărcate de pe următoarea pagina:
https://drive.google.com/drive/folders/1qtSnrk8uLcY0xzCiVNqWKMdMdCQy6pX2
Obiectul achizițieLucrări de Reabilitarea și modernizarea Postului Vamal Sculeni, RMCO 4.3/1 (conform cerintelor PRAG-2016)i
Data:
14 ian 2022, 11:13
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
Va rugam sa clarificati daca semnaturile electronice extinse eliberate in Romania sunt acceptate ca si modalitate de semnare pentru proceduri de achizitie publice in Republica Moldova. Precizam ca fisierele semnate electronic cu aceasta semnatura au extensia *.p7s.
Răspuns (17 ian 2022, 11:33):
art.6 din Legea nr. 91 din 27-06-2014 privind semnătura electronică şi documentul electronic.
https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=129127&lang=ro#
Obiectul achizițieLucrări de Reabilitarea și modernizarea Postului Vamal Sculeni, RMCO 4.3/1 (conform cerintelor PRAG-2016)i
Data:
17 ian 2022, 09:39
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
Va rugam sa ne precizati data estimata de dumneavoastra la care se va semna contractul, pentru a permite intocmirea corecta a graficului de executie.
Răspuns (17 ian 2022, 11:53):
Data estimata pentru semnarea contractului este 01.04.2022, dar nu mai tirziu de 150 de zile din data limita de depunere a ofertelor.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK