Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLTPA “Mihail Berezovschi”, pentru perioada 10.01.2022-31.12.2022
până la 20.12.2021 14:00
până la 29.12.2021 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
anunt.semnat.pdf
anunt.semnat.pdf
ID: d91b2b18-7391-4d54-a328-5a1da8d0e1bf
Documentele la ofertă
-
anunt.semnat.pdf
anunt.semnat.pdf
ID: d91b2b18-7391-4d54-a328-5a1da8d0e1bf
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Savuros Prim
Pontem.X
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".