1
Perioada de actualizare
de la 08.12.2021 09:35
până la 16.12.2021 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2021 08:00
până la 23.12.2021 08:00
3
Licitaţie
24.12.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 dec 2021, 9:35 - 16 dec 2021, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2021, 8:00 - 23 dec 2021, 8:00
Începutul licitației: 24 dec 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de transportare a calatorilor in regim urban pe teritoriul or.Donduseni, pe anul 2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Padnevici Alina
Telefonul de contact
+37379549332
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2021, 9:22
Data ultimilor modificări
8 dec 2021, 9:35
Valoarea estimată (fără TVA)
250 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
250 MDL
Achizitii.md ID
21048244
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Durata contractului
1 ian 2022 08:00 - 30 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de transportare a calatorilor in regim urban pe teritoriul or.Donduseni, pe anul 2022 CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_28_09_2021.semnat.pdf anunt_de_participare_28_09_2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt de participare
8.12.21 09:35
duae.semnat (1).pdf duae.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
8.12.21 09:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Jitari P.-Trans

Preţul ofertei: 250 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări