1
Perioada de actualizare
de la 07.12.2021 13:21
până la 08.12.2021 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 08.12.2021 13:30
până la 10.12.2021 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 140 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 dec 2021, 13:21 - 8 dec 2021, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2021, 13:30 - 10 dec 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

SOFT-uri: 1. Soluţie pentru gestiunea serviciilor TI (ITSM); 2. Software pentru audit IT, pentru reţeaua locală
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
7 dec 2021, 13:21
Data ultimilor modificări
8 dec 2021, 9:42
Achizitii.md ID
21048189
CPV
48517000-5 - Pachete software IT
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
8 dec 2021, 09:42
Subiectul întrebării:
Clarificare cerite obligatorii lot 1
Întrebare:
Buna ziua, Va rog sa ne confirmati urmatoarele: Cerinte obligatorii sunt de la puntcul 1 pina la punctul 14, lot 1? Cerinte optionale, dar care sistemul trebuie sa le detina de la punctul 15 pina la 27, lot 1? Acest moment este necesar de a stabili versinea produsului. Multumesc.
Răspuns (8 dec 2021, 12:37):
Bună ziua. Cerințele prevăzute în specificația tehnică din anunțul de participare sunt toate obligatorii!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.