1
Perioada de actualizare
de la 07.12.2021 13:16
până la 12.12.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.12.2021 10:00
până la 25.12.2021 10:00
3
Licitaţie
de la 27.12.2021 14:00
până la 27.12.2021 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 283 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 7 dec 2021, 13:16 - 12 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 dec 2021, 10:00 - 25 dec 2021, 10:00
Începutul licitației: 27 dec 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Asigurarea serviciului de pază fizică și protecție a edificiului Inspecției Financiare cu sediul or.Chișinău, str.Alexandru cel Bun, 48
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alexandru cel Bun 48
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Marjinean
Telefonul de contact
+37322212010
Datele achizitiei
Data publicării
7 dec 2021, 11:16
Data ultimilor modificări
8 dec 2021, 11:44
Valoarea estimată (fără TVA)
283 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 833,33 MDL
Achizitii.md ID
21048180
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alexandru cel Bun 48
Durata contractului
1 ian 2022 11:24 - 30 dec 2022 11:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază fizică CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat (2).pdf duae.semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
- DUAE
7.12.21 13:16
documentatia standard servicii.semnat.pdf documentatia standard servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- documentatia standard
7.12.21 13:16
anunt de participare.semnat (1).pdf anunt de participare.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare
7.12.21 13:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SECURITATE FGM SRL

Preţul ofertei: 238 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde tuturor cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Detașamentul de Paza Paramilitara

Preţul ofertei: 276 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 293 460 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări