1
Perioada de actualizare
de la 06.12.2021 13:46
până la 07.12.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2021 14:00
până la 10.12.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 45 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2021, 13:46 - 7 dec 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2021, 14:00 - 10 dec 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
6 dec 2021, 13:40
Data ultimilor modificări
6 dec 2021, 13:46
Valoarea estimată (fără TVA)
45 000 MDL
Achizitii.md ID
21048132
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
13 dec 2021 13:45 - 31 dec 2021 13:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 17.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Standelev SRL

Preţul ofertei: 19 077,71 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 21 353,54 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 25 489,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, conform necesităților AGEPI pentru perioada bugetară 2021 și Vă comunică următoarele: Până la termenul-limită - data de 10 decembrie 2021, ora 11:00, au fost depuse 3 (trei) oferte de către următorii operatori economici: - ”BIROVITS” S.R.L. cu propunerea financiară în cuantum de 19077,71 lei, fără TVA; - ”Standelev” S.R.L. cu propunerea financiară în cuantum de 21 353,54 lei, fără TVA; - ”RADOP-OPT” S.R.L. cu propunerea financiară în cuantum de 25489,50 lei, fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor s-au constatat următoarele: • Oferta prezentată de operatorul economic ”Standelev” S.R.L. nu corespunde tuturor cerințelor de calificare, specificațiilor tehnice și de preț solicitate de autoritatea contractantă prin Anunțul de participare, inclusiv ținând cont de mostrele examinate la pozițiile 7. Index-uri din plastic "săgeată", 45x12 mm, set. 5 buc. x 25 file și 10. Mapă din plastic cu șină metalică. La examinarea vizuală și tactilă a mostrelor prezentate s-au constatat divergențe față de specificațiile tehnice solicitate de autoritatea contractantă în Anunțul de participare cu mostrele primite pentru pozițiile: Poz. 7. Index-uri din plastic "săgeată", 45x12 mm, set. 5 buc. x 25 file – mostra prezentată de operatorul economic la această poziție conținea index-uri pentru numai 100 de file (5x20file). Respectiv, în loc de 125 de indexuri au prezentat mostră cu 100 de indexuri. Poz. 10. Mapă din plastic cu șină metalică – pentru această poziție s-a prezentat mapă de plastic cu copertă transparentă. Pe când autoritatea contractantă a solicitat alt gen de mape ”Mapă din plastic cu șină metalică, A 4, mecanism cu arc, plastic gros de la 0,5 mm., diferite culori, cu buzunar în interiorul dosarului. Ambalare individuală într-o pungă”. Astfel, oferta prezentată nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire și în conformitate cu art. 69 alin. (6) lit. b) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă nu o acceptă și o respinge. • Oferta prezentată de operatorul economic ”RADOP-OPT” S.R.L. este incompletă: nu au fost prezentate: Formularul ofertei(Formularul F 3.1); Specificațiile tehnice (Formularul F 4.1); Specificațiile de preț (Formularul F 4.2). În conformitate cu art. 69 alin. (6) lit. b) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă nu acceptă oferta și o respinge. • Oferta prezentată de operatorul economic ”BIROVITS” S.R.L. este completă, corespunde tuturor cerințelor de calificare, specificațiilor tehnice solicitate de autoritatea contractantă prin Anunțul de participare, inclusiv se încadrează în valoarea estimativă a procedurii de achiziții planificate (45000 lei fără TVA). Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, ținînd cont de rezultatele examinării mostrelor, având în vedere că ofertele operatorilor economici ”Standelev” S.R.L. și ”RADOP-OPT” S.R.L. au fost respinse în temeiul art. 69 alin. (6) lit. b) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, operatorului BIROVITS” S.R.L. cu propunerea financiară în valoare de 25489,50 lei fără TVA/ 30587,40 lei cu TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări