1
Perioada de actualizare
de la 06.12.2021 13:28
până la 11.12.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.12.2021 14:00
până la 14.12.2021 14:00
3
Licitaţie
15.12.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 256 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2021, 13:28 - 11 dec 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 dec 2021, 14:00 - 14 dec 2021, 14:00
Începutul licitației: 15 dec 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Deservirea cazangeriei a aparatajului si a gazaductului intern de la puctul de delimitare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4701, MOLDOVA, Briceni, or.Briceni (r-l Briceni), Str. Ștefan cel Mare 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Stirbu
Telefonul de contact
024722748 mob 069853929
Datele achizitiei
Data publicării
6 dec 2021, 13:25
Data ultimilor modificări
8 dec 2021, 8:01
Valoarea estimată (fără TVA)
256 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 560 MDL
Achizitii.md ID
21048129
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4701, MOLDOVA, Briceni, or.Briceni (r-l Briceni), Str. Ștefan cel Mare 38
Durata contractului
16 dec 2021 13:27 - 30 dec 2021 13:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Deservirea cazangeriei a aparatajului si a gazaductului intern de la puctul de delimitare CPV: 50500000-0 - Servicii de reparare şi de întreţinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal şi a maşinilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae cr briceni.semnat.pdf duae cr briceni.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae cr briceni.semnat.pdf
6.12.21 13:28
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.semnat.pdf
6.12.21 13:28
documentatia standarta 2.semnat.pdf documentatia standarta 2.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standarta 2.semnat.pdf
6.12.21 13:28
document standarta 1.semnat.pdf document standarta 1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
document standarta 1.semnat.pdf
6.12.21 13:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

HARD STONE SERVICE

Preţul ofertei: 329 792,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor din caiet de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Deservirea cazangeriei a aparatajului si a gazaductului intern de la puctul de delimitare
Data:
8 dec 2021, 08:01
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
În punctul 8 solicitați garanția de ofertă Este un principiu „garanție emisă de o Bancă” sau putem face un transfer la contul Benificiarului?
Răspuns (8 dec 2021, 09:25):
Buna ziua. Nu este un principiu, respectati cerintele caietului de sarcini.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări