1
Perioada de actualizare
de la 03.12.2021 14:43
până la 10.12.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.12.2021 15:00
până la 18.12.2021 15:00
3
Licitaţie
20.12.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 13 000 EUR
Perioada clarificărilor: 3 dec 2021, 14:43 - 10 dec 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 dec 2021, 15:00 - 18 dec 2021, 15:00
Începutul licitației: 20 dec 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Efectuarea auditului instituțional și evaluarea ex-ante a reorganizării Direcției generale transport public si сăi de сomunicație
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ruxandra Macari
Telefonul de contact
022 20-15-38
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2021, 14:40
Data ultimilor modificări
10 dec 2021, 10:30
Valoarea estimată (fără TVA)
13 000 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
130 EUR
Achizitii.md ID
21048037
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Durata contractului
20 dec 2021 14:43 - 30 mai 2022 14:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Efectuarea auditului instituțional și evaluarea ex-ante a reorganizării Direcției generale transport public si сăi de сomunicație CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
3.12.21 14:43
tor institutional (ro) (1).pdf tor institutional (ro) (1).pdf
Documentele la ofertă
-
3.12.21 14:43
duae_ro_v.1.0 (1).docx
Documentele la ofertă
-
3.12.21 14:43
ds_servicii_v.1.0 (1).docx
Documentele la ofertă
-
3.12.21 14:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BPMS STANDARD

Preţul ofertei: 11 000 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde in totalitate cerințelor de calificare si selecție.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări