Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 1 601 368,13 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2021, 16:42 - 13 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2021, 10:00 - 17 dec 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

furnizarea energiei electrice

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladimir Vornic
Telefonul de contact
022822200
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2021, 16:42
Data ultimilor modificări
17 dec 2021, 10:00
Achizitii.md ID
21047908
CPV
09300000-2 - Electricitate, încălzire, energie solară şi nucleară
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Data:
3 dec 2021, 08:48
Subiectul întrebării:
Cadrul legal incert
Întrebare:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din piata libera. Care este sensul licitatiei daca in ea pot participa numai intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat si aceste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Răspuns (4 dec 2021, 20:30):
Potrivit cadrului normativ în domeniul achizițiilor publice achiziționarea energiei electrice nu este exceptată potrivit prevederilor art. 5 din Legea 131/2015. Respectiv autoritățile contractante sunt obligate de a demara procedurile prevăzute de cadrul normativ, potrivit sumei estimate.
Data:
3 dec 2021, 09:00
Subiectul întrebării:
Perioada de contractare
Întrebare:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Răspuns (4 dec 2021, 20:31):
Acțiunile întreprinse de autoritatea contractantă vor fi în corespundere cu cadrul normativ în domeniul achizițiilor publice și prevederilor contractuale.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.