1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2021 14:57
până la 13.12.2021 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.12.2021 08:00
până la 20.12.2021 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 138 900 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2021, 14:57 - 13 dec 2021, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2021, 8:00 - 20 dec 2021, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

În pachet de 0,250 kg, RT ”Lapte și produse lactate”, HG RM nr. 611 din 05.07.2010
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Știrbu Irina
Telefonul de contact
022354790
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2021, 13:12
Data ultimilor modificări
3 dec 2021, 8:15
Valoarea estimată (fără TVA)
138 900 MDL
Achizitii.md ID
21047886
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Brînza de vaci 18 % grăsime CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5).docx
Documentele la ofertă
-ds_bunuri_servicii_omf_
1.12.21 14:57
duae_ro_0 (8).doc
Documentele la ofertă
-duae_ro
1.12.21 14:57
anunt_de_participare_26_10_2021 (1).docx
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare
1.12.21 14:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FPC "Serviabil" SRL

Preţul ofertei: 159 722,22 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări