1
Perioada de actualizare
de la 30.11.2021 14:19
până la 06.12.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2021 11:00
până la 15.12.2021 11:00
3
Licitaţie
16.12.2021 14:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 133 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 30 nov 2021, 14:19 - 6 dec 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2021, 11:00 - 15 dec 2021, 11:00
Începutul licitației: 16 dec 2021, 14:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de menținere garantate (bazate pe acorduri asupra nivelului de calitate și performanță de tip Service Level Agreement) pentru infrastructura soluție SAPI exploatate în cadrul Băncii Naționale a Moldovei (sistem de virtualizare și management Microsoft, SGBD Oracle, soft de backup Commvault)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2021, 13:59
Data ultimilor modificări
30 nov 2021, 14:19
Valoarea estimată (fără TVA)
133 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21047813
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 ian 2022 14:05 - 6 ian 2023 14:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de menținere garantate (bazate pe acorduri asupra nivelului de calitate și performanță de tip Service Level Agreement) pentru infrastructura soluție SAPI exploatate în cadrul Băncii Naționale a Moldovei (sistem de virtualizare și management Microsoft, SGBD Oracle, soft de backup Commvault) CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
30.11.21 14:19
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
30.11.21 14:19
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
30.11.21 14:19
documentatia standard noua-model.docx
Model de сontract
-
30.11.21 14:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 133 333,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și selecție, precum și tehnice minime obligatorii
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări