1
Perioada de actualizare
de la 30.11.2021 14:19
până la 06.12.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2021 11:00
până la 15.12.2021 11:00
3
Licitaţie
16.12.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 47 087,50 MDL
Perioada clarificărilor: 30 nov 2021, 14:19 - 6 dec 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2021, 11:00 - 15 dec 2021, 11:00
Începutul licitației: 16 dec 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de asigurare a garanţiei pentru stocul de date de tip_1 Hitachi HUS 130 Disk Array;
Servicii de asigurare a garanţiei pentru stocul de date de tip_2 Hitachi HUS 130 Disk Array
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2021, 13:59
Data ultimilor modificări
30 nov 2021, 14:19
Valoarea estimată (fără TVA)
47 087,50 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
470,88 MDL
Achizitii.md ID
21047813
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 ian 2022 14:05 - 6 ian 2023 14:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a garanţiei pentru stocul de date de tip_1 Hitachi HUS 130 Disk Array CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de asigurare a garanţiei pentru stocul de date de tip_2 Hitachi HUS 130 Disk Array CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
30.11.21 14:19
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
30.11.21 14:19
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
30.11.21 14:19
documentatia standard noua-model.docx
Model de сontract
-
30.11.21 14:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 47 087,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și selecție, precum și tehnice minime obligatorii
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări