1
Perioada de actualizare
de la 29.11.2021 12:13
până la 01.12.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.12.2021 17:00
până la 03.12.2021 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 13 345 MDL
Perioada clarificărilor: 29 nov 2021, 12:13 - 1 dec 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 dec 2021, 17:00 - 3 dec 2021, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform anuntului de participare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iabanji Veronica
Telefonul de contact
022725766
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2021, 12:13
Data ultimilor modificări
29 nov 2021, 12:13
Achizitii.md ID
21047709
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare agende.pdf anunt participare agende.pdf
Documentele la ofertă
-
29.11.21 12:13
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.