Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 nov 2021, 14:23 - 9 dec 2021, 15:24
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2021, 15:24 - 16 dec 2021, 14:24

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de furnizare a energiei electrice

Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. 1, lit. c) niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire.
Data anulării
22 dec 2021, 13:29
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str. Independenței, 47
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pînzari Alexandru
Telefonul de contact
+37379436174
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2021, 14:23
Data ultimilor modificări
28 dec 2021, 9:51
Achizitii.md ID
21047702
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
30 nov 2021, 08:52
Subiectul întrebării:
Neclaritati legislative
Întrebare:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din piata libera. Care este sensul licitatiei daca in ea pot participa numai intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat si aceste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Răspuns (1 dec 2021, 09:41):
Procedura data se desfășoară conform prevederilor prevederilor art.7 al Legii 131/2015 și Legii nr. 74 din 21.05.2020.
Data:
30 nov 2021, 09:02
Subiectul întrebării:
Perioada contractuala
Întrebare:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Răspuns (7 dec 2021, 15:24):
La acesta întrebare nu știm ce răspuns să vă oferim. Contactați Vă rog Agenția Achiziții Publice (022820703, 022820729) poate dumneavoastră vă va oferi un răspuns căci nouă ca autoritate contractanta nu ne pot răspunde, scriind și la adresa helpdesk@tender.gov.md, la fel nu am primit nici un răspuns. Ne cerem scuze și mijăm pe înțelegerea dumneavoastră.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.