Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 211 240 MDL
Perioada clarificărilor: 26 nov 2021, 17:14 - 6 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2021, 10:00 - 9 dec 2021, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Informația despre anulare
Motivul anulării
de catre operatorul economic nu a fost prezentată oferta în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire (art.71 al.1 lit.d)
Data anulării
14 dec 2021, 8:08
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3110, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str.Ştefan cel mare 78-a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donţu Marianna
Telefonul de contact
+37379228099
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2021, 16:37
Data ultimilor modificări
14 dec 2021, 8:09
Achizitii.md ID
21047671
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
29 nov 2021, 09:17
Subiectul întrebării:
Pret din oferta
Întrebare:
Se va accepta oferta in forma de discaunt de la tarif reglementat aprobat de ANRE? Este evident că în caz de crestere a tarifului reglementat pe parcursul anului 2022 acest aspect automat va duce si cresterea tarifului pentru Dvs. Acest lucru va semnifica automat devierea de la bugetul initial planificat in licitatie. Corespunde aceasta prevedere exigenților urmărite de Dvs
Răspuns (29 nov 2021, 13:43):
Pentenciarul nr.11 - Bălți, fiind instituție bugetară este obligată să se conformeze cerințelor înaintate de Agenția achiziții publice în domeniul procurării de bunuri, servicii și lucrări. Astfel, achiziționarea serviciilor de furnizare a energiei electrice este reglementată de documentația standard conform Linkului: (https://tender.gov.md/ro/content/documentaţia-standard-pentru-realizarea-achizițiilor-publice-de-bunuri-și-servicii). Reeșind din cele expuse operatorul economic urmează să depună oferta conform cerintelor din documentația standard aprobată prin Ordinul ministerului finantelor nr.115 din 15.09.2021. În cazul cînd vom avea deja semnat un contract de achizitii privind prestarea serviciilor de furnizare a energiei electrice iar tariful reglementat a serviciilor de furnizare a energiei electrice pe parcursul anului 2022 va creste, vom acționa in conformitate cu prevederile alin.7 al art. 76 din Legea 131/03/07.2015 .
Data:
29 nov 2021, 09:18
Subiectul întrebării:
Tip aparat de masura
Întrebare:
Contorul montat la locurile de consum detin functia masurarii orare a consumului?
Răspuns (29 nov 2021, 14:29):
Contorul trifazat electronic, montat la centrala electrică, situată în afara teritoriului penitenciarului , deține funcția de măsurare orară a consumului.
Data:
30 nov 2021, 09:08
Subiectul întrebării:
Perioada contractuala
Întrebare:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Răspuns (30 nov 2021, 17:46):
Modalitatea de modificare a pretului contractat se va efectua in conformitate cu pct.46, b) a Documentatie Standard aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr.115 din 15.09.2021. Garanția de bună execuție se constituie la momentul încheierii contractului si va constitui 5% din suma contractului atribuit.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".