1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2021 17:09
până la 06.12.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2021 09:00
până la 15.12.2021 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 100 175 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2021, 17:09 - 6 dec 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2021, 9:00 - 15 dec 2021, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Forceps pentru extragerea fragmentelor de calculi ureterali, rigid, cu actiune dubla a branselor, 4 Fr, lungimea 60cm. Cu mâner incorporat, reutilizabil, autoclavabil.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2021, 17:06
Data ultimilor modificări
25 nov 2021, 17:09
Valoarea estimată (fără TVA)
100 175 MDL
Achizitii.md ID
21047605
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 7. Forceps pentru ureteroscop - Forceps pentru extragerea fragmentelor de calculi ureterali, rigid, cu actiune dubla a branselor, 4 Fr, lungimea 60cm. Cu mâner incorporat, reutilizabil, autoclavabil. CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
25.11.21 17:09
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
25.11.21 17:09
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.21 17:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Bio Analitica

Preţul ofertei: 66 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 85 200 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Denolga Medical

Preţul ofertei: 108 523,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 147 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări