1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2021 13:38
până la 29.11.2021 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2021 08:00
până la 02.12.2021 08:00
3
Licitaţie
03.12.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 118 210 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2021, 13:38 - 29 nov 2021, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 nov 2021, 8:00 - 2 dec 2021, 8:00
Începutul licitației: 3 dec 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2021, 13:30
Data ultimilor modificări
25 nov 2021, 13:38
Valoarea estimată (fără TVA)
118 210 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 182,10 MDL
Achizitii.md ID
21047570
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
13 dec 2021 13:35 - 31 dec 2021 13:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații curente ale edificiului Centrului multifuncțional nr. 3 din str. M. Sadoveanu, 17, mun. Chișinău (amenajarea tamburului de la intrarea principală) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
Documentele la ofertă
Anexe la Documentatia standard (lucrari).word
25.11.21 13:38
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
25.11.21 13:38
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la Documentatia standard (lucrari).pdf
25.11.21 13:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DUALTACT

Preţul ofertei: 118 011,08 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt expuse in extrasul din procesul-verbal nr. 344/21 din 07.12.2021 al sedintei Grupului de lucru.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări