+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2021 11:22
până la 07.12.2021 11:00
au rămas 6 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2021 11:00
până la 04.01.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 2 852 200 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2021, 11:22 - 7 dec 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2021, 11:00 - 4 ian 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Echipament IT
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Esenia Turchin
Telefonul de contact
+37378809708
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2021, 11:22
Data ultimilor modificări
26 nov 2021, 16:28
Achizitii.md ID
21047538
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lot 2 Stații de lucru
Buget: 1375000.0 MDL
Activ
Lot 4 Monitoare
Buget: 16500.0 MDL
Activ
Lot 5 Periferice
Buget: 7200.0 MDL
Activ
LOT 7 Acumulatoare
Buget: 50000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae_en.doc
Documentele la ofertă
-
25.11.21 11:22
formulare engl.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.21 11:22
formulare ro.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.21 11:22
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
25.11.21 11:22
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
25.11.21 11:22
participation notice.signed.pdf participation notice.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
25.11.21 11:22
Data:
26 nov 2021, 16:28
Subiectul întrebării:
Lotul 2
Întrebare:
În caietul de sarcini pentru echipamentul lotului 2, există câteva caracteristici care necesită clarificare. Vă rugăm să clarificați în ce scop aveți nevoie de frecvența 75 Hz pentru monitorul dvs.? Frecvență standard este de 60 Hz, ceea ce satisface absolut toate nevoile utilizatorilor. Monitoarele cu o frecvență mai mare - spre exemplu 144Hz, de obicei este utilizată de către game-ri. Remarcăm că ochiul uman va putea distinge diferența de 15Hz doar dacă există o tehnică specială, în timpul funcționării nu se observă deloc. Dar, pe de altă parte, monitoarele cu frecvență 75 Hz sunt disponibile doar la un producător - Lenovo, iar caracteristicile monitorului sunt scrise pentru modelul ThinkVision E27q. În plus, cerințele pentru stația de lucru sunt, de asemenea, remarcabil de similare cu cele ale Lenovo ThinkStation P348. Reamintim că această situație reprezintă o încălcare a prevederilor legii achizițiilor publice. Rugăm să faceți modificări în caietul de sarcini.
Data:
26 nov 2021, 16:52
Subiectul întrebării:
Lot 3 & Lot 4
Întrebare:
Toate caracteristicile indicate ar trebuie să fie suportate de dispozitive sau instalate/integrate în fiecare dispozitiv? spre exemplu Touch&Print (NFC).
Răspuns (29 nov 2021, 11:27):
Toate caracteristicile sunt indicate fie cu suport actual (deja prezente în echipament), fie cu suport pentru instalare pe viitor. De exemplu la poziția nr. 3.2 pentru ”Caracteristici avansate de imprimare” este indicat: ”suport pentru implementarea pe viitor”, ceea ce înseamnă că asemenea tehnologii pot să nu fie prezente/instalate în echipament, dar v-a exista posibilitatea de a le instala/integra pe parcursul exploatării. În ceea ce privește tehnologia ”Touch&Print (NFC)”, aceasta este prezentă în enumerarea caracteristicilor la poziția nr. 3.1 pentru ”Caracteristici avansate de imprimare”, deci ea trebuie să fie instalată/integrată în echipamentul solicitat în cadrul procedurii de achiziție, pentru a permite imprimarea documentelor direct de pe dispozitivele mobile (ceea ce deja se practică cu imprimantele care se exploatează în cadrul instituției). Dacă în specificație se descrie nu o tehnologie realizată specific prin elemente adiționale, dar o tehnologie pe bază de ”Software”, atunci indicarea suportului specifică posibilitatea funcționării în baza acestei tehnologii, ca de exemplu pentru: ”Protocoale de scanare suportate” sau ”Protocoale de rețea suportate”.
Data:
29 nov 2021, 11:56
Subiectul întrebării:
Răspuns (29 nov 2021, 11:27)
Întrebare:
Pe baza răspunsului dumneavoastră, vă rugăm să clarificați situația cu funcția „Imprimare cod de bare”. De exemplu, cu Canon MFP 1643iF, această funcție este disponibilă numai cu un modul opțional, care este achiziționat separat. Ar trebui să fie inclus acest modul în propunere?
Data:
29 nov 2021, 12:01
Subiectul întrebării:
Brand name recunoscut International.
Întrebare:
Buna ziua, Supermicro, ca brand international, va fi acceptat in acest concurs de oferte ? Merci.
Răspuns (30 nov 2021, 16:53):
Orice nume de ”Brand” internațional care este standardizat la nivel mondial și național și care asamblează calculatoare ca un set poate fi reprezentat în oferta pentru această procedură de achiziție. Din câte cunoaștem brand-ul ”Supermicro” este un brand internațional și este standardizat inclusiv în RM.
Data:
29 nov 2021, 12:31
Subiectul întrebării:
Lot 6.2: UTP Cable - UTP Solid, cat 5E 4x2, 24AWG 8 cooper, 0,50 mm, PVC BLACK
Întrebare:
Buna ziua. Cablu din lot 6.2 trebuie sa fie pentru pozarea/utilizarea interioara sau pozarea/utilizarea exterioara?
Răspuns (29 nov 2021, 15:52):
Cablu din lot 6.2 trebuie sa fie pentru utilizarea interioara, de culoare negru, deoarece spațiul de pozare al acestuia este vopsit in culori închise.
Data:
29 nov 2021, 14:25
Subiectul întrebării:
imprimante multifuncționale
Întrebare:
Vă rugăm să clarificați care este volumul de imprimare lunar recomandat pentru ambele tipuri de imprimante multifuncționale. Merci
Răspuns (30 nov 2021, 16:29):
Volumul de imprimare lunar recomandat nu este indicat în specificațiile tehnice din caietul de sarcini a procedurii de achiziție așa cum este indicat parametrul ”Duty cycle” pentru volumul maximal de imprimare lunar și anume pentru poziția Nr.3.1: ”Duty cycle: 150,000 pagini per lună”, iar pentru poziția Nr.3.2: ”Duty cycle: 100,000 pagini per lună”.
Data:
29 nov 2021, 15:41
Subiectul întrebării:
Multifunctional Color cu cerneala profesional
Întrebare:
Buna ! Tip medii de printare: Hârtie simplă, hârtie reciclată, hârtie grea, hârtie subţire, hîrtie colorată, etichete, plicuri. Ce tip de plicuri ar trebui să accepte Imprimante cu jet de cerneală?
Răspuns (30 nov 2021, 16:30):
Imprimanta cu jet de cerneală trebuie să accepte minim cele mai răspândite standarde pentru imprimarea pe plicuri și anume: ”Monarch”, ”nr.10”, ”DL” și ”C5”.
Data:
29 nov 2021, 16:25
Subiectul întrebării:
Multifunctional Color cu cerneala profesional
Întrebare:
Accesorii și consumabile incluse în set: Media Tray / Cassette Feeder, 500 foi (A4). Solicitati prezenta "Intrare: Standard - 2xcasete de 500 foi; Tava multifunctionala - 50 foi; ADF - 100 foi". Ce vrei să spui prin „Tavă media / Alimentator casetă, 500 foi (A4)”?
Răspuns (30 nov 2021, 16:34):
La parametrul ”Intrare: Standard” este descris ceea ce trebuie să conțină setul de bază a imprimantei, ca de exemplu: ”Intrare: Standard - 2xcasete de 500 foi”. Adică, în setul standard a imprimantei trebuie să fie prezente două casete pentru hârtie. În fiecare din ele să încapă respectiv cel puțin un pachet standard de hârtie pentru imprimante, iar la parametrul ”Accesorii și consumabile incluse în set” sunt specificate accesoriile adiționale necesare pentru imprimanta în afară de cele de bază, deoarece la diferiți producători ele pot fi difere. În plus, accesoriile pot fi instalate la dorință (ca de exemplu, daca caseta de hârtie va încurca într-un fel utilizatorii, atunci ea poate fi dezasamblată).
Data:
30 nov 2021, 17:11
Subiectul întrebării:
Intrebare Nr.1. Specificatii de pret
Întrebare:
Intrebare Nr.1 Anunt de particiapre, compartimentul “Documente obligatorii la depunerea ofertei” ; punct 4 Specificații de preț - Propunerea financiară va fi însoțită obligatoriu de documentele confirmative cu privire la prețurile prezentate (bon fiscal) pentru ultimile 15 zile până la data publicării anunțului de participare în SIA „RSAP” MTender. Explicati va rog, ce fel de documente confirmative trebuie sa prezentam pentru bunurile din licitatia data? Daca nu ma gresesc, acest punct se solicita la produse petroliere.
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".