1
Perioada de actualizare
de la 24.11.2021 16:28
până la 10.02.2022 15:05
2
Propunerea ofertelor
de la 10.02.2022 15:05
până la 28.02.2022 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 13 052 370,80 MDL
Perioada clarificărilor: 24 nov 2021, 16:28 - 10 febr 2022, 15:05
Perioada de depunere a ofertelor: 10 febr 2022, 15:05 - 28 febr 2022, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Normele financiare stabilite pentru alimentația unui elev/zi din instituțiile de învățământ primar și secundar, au fost stabilit în temeiul Legii nr. 10 din 03.02.2009, privind supravegherea de stat a sănătății publice, HG nr. 722 din 18.07.2018 pentru aprobarea Instrucțiunii privind organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățământ general, și a Deciziei municipiului Chișinău privind normele financiare prognozate pentru alimentația unui copil/elevi/zi din instituțiile de învățământ preșcolar, special și secundar general pe anul 2022, după cum urmează: dejun-13,65 lei; dejun + prînz, program prelungit 28,00 lei; grădiniță - 31,65 lei; și Liceul cu Profil Sportiv: Cl I-IV dejun-13,65 lei; Cl.I-IV dejun + prânz, sportivi 34,10; Cl. V-VIII dejun + prânz, sportivi 34,70;Cl IX-XII dejun + prânz, sportivi 37,90
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
24 nov 2021, 16:28
Data ultimilor modificări
31 dec 2021, 10:57
Achizitii.md ID
21047504
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul 1
Buget: 789725.2 MDL
Activ
Lotul 2
Buget: 1158481.8 MDL
Activ
Lotul 3
Buget: 2916290.2 MDL
Activ
Lotul 4
Buget: 1302309.4 MDL
Activ
Lotul 5
Buget: 1302309.0 MDL
Activ
Lotul 6
Buget: 1313431.6 MDL
Activ
Lotul 7
Buget: 1513857.8 MDL
Activ
Lotul 8
Buget: 1513857.8 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
24.11.21 16:43
dOCUMENTATIA STANDARTA_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.22 15:56
Anunt de participare din 08.02.2022.pdf
tenderNotice
din motive tehnice nu putem semna electronic
10.02.22 16:11
duae.doc
Documentele la ofertă
-
10.02.22 16:15
Data:
3 dec 2021, 09:45
Subiectul întrebării:
servcii de alimentare
Întrebare:
Solicităm să argumentați in baza cărui cadru/act legislativ a-ți recurs la atribuirea tuturor instituțiilor într-un singur lot, astfel împiedicînd și denaturînd concurența.
Răspuns (30 dec 2021, 13:47):
raspunsul îl va decide ANSC
Data:
1 ian 2022, 19:57
Subiectul întrebării:
Servicii de alimentare,documentele procedurii de achiziție .
Întrebare:
Solicităm să argumentați in baza cărui cadru/act legislativ a-ți recurs la atribuirea tuturor instituțiilor in doar 2 loturi,astfel împiedicînd și denaturînd concurența. Conform deciziei ANSC nr. 03D-879-21 din data 24.12.2021, s-a dat aprecierea că gruparea într-un singur lot a întregului obiect de achiziție în cadrul procedurii nr. MD-1637762917399 privind achiziționarea „Serviciilor de alimentație pentru elevii din cadrul instituțiilor de învățământ preuniversitar din sec. Ciocana, perioada 10.01.2022-23.12.2022”, este de natură de a restrânge concurența, fapt ce vine în contradicție cu principiul privind asigurarea concurenței, consfințit la art. 7 lit. c) din Legea nr. 131/2015. Mai mult ca atât, s-a dispus că autoritatea contractantă urmează să ajusteze documentația de atribuire, prin împărțirea obiectului de achiziție în loturi, pentru a nu a crea obstacole nejustificate operatorilor economici. În cazul în care, autoritatea contractantă va decide cumularea a mai multor instituții într-un singur lot, aceasta urmează să justifice/argumenteze decizia respectivă, cu calcule și dovezi pertinente în acest sens
Răspuns (8 febr 2022, 15:05):
Conform deciziei ANSC nr.03D-55-22 din data de 31.01.2022- procedura de achiziție va fii modificată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.