1
Perioada de actualizare
de la 24.11.2021 16:28
până la 10.02.2022 15:05
2
Propunerea ofertelor
de la 10.02.2022 15:05
până la 28.02.2022 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 158 481,80 MDL
Perioada clarificărilor: 24 nov 2021, 16:28 - 10 febr 2022, 15:05
Perioada de depunere a ofertelor: 10 febr 2022, 15:05 - 28 febr 2022, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Criteriul de evaluare – maximul k-kal propuse de către operatorii economici participanți. Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru alimentarea copiilor din instituțiile nominalizate pentru perioada de studii 10.01.2022- 23.12.2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
24 nov 2021, 16:07
Data ultimilor modificări
31 dec 2021, 10:57
Valoarea estimată (fără TVA)
1 158 481,80 MDL
Achizitii.md ID
21047504
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
29 dec 2021 16:13 - 31 dec 2021 16:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Școala primară 95 CPV: 555100000-8 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
L.T. ”Gh. Ghimpu” CPV: 555100000-8 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
24.11.21 16:43
dOCUMENTATIA STANDARTA_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.22 15:56
Anunt de participare din 08.02.2022.pdf
tenderNotice
din motive tehnice nu putem semna electronic
10.02.22 16:11
duae.doc
Documentele la ofertă
-
10.02.22 16:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta

Preţul ofertei: 1 158 481,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: serviciilor de alimentaţie în raza r-lui Străşeni. Astfel, în rezultatul evaluării ofertelor, precum şi a verificării datelor documentelor de calificare ale ofertanţilor prezentate conform cerinţelor/modului expus în documentaţia de atribuire, pentru lotul respectiv se desemnează câştigător ÎMAP ”Adolescenta”, întrucât a obţinut 100 puncte total calculate, prezentând o ofertă conformă şi îndeplinind toate cerinţele de calificare în conformitate cu prevederile documentaţiei de atribuire. În această ordine de idei, informăm ÎMAP ”Adolescenta” că conform prevederilor legale, după împlinirea termenului de aşteptare/11 zile calendaristice, urmează semnarea contractului de prestare a serviciilor achiziționate, iar până la semnarea contractului solicităm prezentarea garanţiei de bună execuţie a contractului ce constituie 5% din valoarea ofertei prezentate. Totodată, ÎMAP ”Adolescenta” urmează să prezinte autorității contractante și Agenției Achiziții Publice declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani la semnarea contractului, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție public.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări