1
Perioada de actualizare
de la 23.11.2021 14:08
până la 03.12.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2021 11:00
până la 24.12.2021 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 9 549 625 MDL
Perioada clarificărilor: 23 nov 2021, 14:08 - 3 dec 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2021, 11:00 - 24 dec 2021, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea implantelor cohleare necesare IMSP Institutul Mamei și Copilului și IMSP Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga”pentru anul 2022

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
23 nov 2021, 14:08
Data ultimilor modificări
30 nov 2021, 12:33
Achizitii.md ID
21047380
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
23.11.21 14:08
lista de distribuție.xlsx
Documentele la ofertă
-
23.11.21 14:08
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
23.11.21 14:08
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
23.11.21 14:08
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
23.11.21 14:08
formularele
Documentele la ofertă
-
23.11.21 14:08
model contract implantelor cohleare.doc
Documentele la ofertă
-
23.11.21 14:08
Data:
30 nov 2021, 12:33
Subiectul întrebării:
Clauze contractuale
Întrebare:
Buna ziua! Referitor la capitolul 9 din draftul de contract, nu credeti ca clauzele ce tin de penalizarea vinzatorului sunt abuzive (30%) si neechitabile in raport cu cele ale Beneficiarului/Centrului (5%)?? Modificati va rog valorile penalitatilor, astfel incit sa fie asigurate principiile echitatii. Luand in considerare valoarea estimata a achizitiei 30% este o penalitate c-am exagerata.
Răspuns (30 nov 2021, 13:03):
Bună ziua, menționăm că modelul de contract este aprobat prin Hotărârea de Guvern Nr. 1128 din 10-10-2016 cu privire la Centrul pentru achiziții publice centralizate în sănătate, respectiv, clauzele contractuale nu pot fi modificate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.