Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 140 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 nov 2021, 13:03 - 5 dec 2021, 14:27
Perioada de depunere a ofertelor: 5 dec 2021, 14:27 - 16 dec 2021, 14:27
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul:
” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, 82
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Liuba Bulat
Telefonul de contact
0(22) 26 -11-04
Datele achizitiei
Data publicării
23 nov 2021, 12:36
Data ultimilor modificări
27 dec 2021, 9:22
Valoarea estimată (fără TVA)
140 000 MDL
Achizitii.md ID
21047354
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, 82
Durata contractului
20 dec 2021 12:54 - 31 dec 2021 13:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei” CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro.semnat.pdf duae_ro.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae_ro.semnat.pdf
23.11.21 13:03
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare.semnat.pdf
23.11.21 13:03
caiet de sarcini orhei.semnat.pdf caiet de sarcini orhei.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini orhei.semnat.pdf
23.11.21 13:03
caiet de sarcini cahul.semnat.pdf caiet de sarcini cahul.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini cahul.semnat.pdf
23.11.21 13:03
caiet de sarcini causeni.semnat.pdf caiet de sarcini causeni.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini causeni.semnat.pdf
23.11.21 13:03
duae_ro_0 (3).doc
Documentele la ofertă
duae_ro_0 (3).doc
23.11.21 13:03
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat (1).pdf ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
ds_bunuri_servicii_omf.semnat.pdf
23.11.21 13:18
caiet de sarcini edinet.semnat.pdf caiet de sarcini edinet.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini edinet.semnat.pdf
23.11.21 13:47
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Data:
24 nov 2021, 20:57
Subiectul întrebării:
despre tema de proiect
Întrebare:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Răspuns (1 dec 2021, 14:12):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate. Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Data:
25 nov 2021, 21:30
Subiectul întrebării:
de ce?
Întrebare:
De ce nu se răspunde la întrebări ?
Răspuns (26 nov 2021, 10:18):
Veți primi răspunsul în scurt timp după ce se va întruni grupul de lucru privind achizițiile
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Data:
1 dec 2021, 17:08
Subiectul întrebării:
concretizare
Întrebare:
Cum pot îndeplini cerințele caietului de sarcini „2. Alte cerinţe aferente SF: 1. Studiu de fezabilitate va cuprinde în sine: 1.1. elaborarea schiței a planului general a sediului instanței cu indicarea: clădirii de bază, posibilitatea creării acceselor auto și pietonale, parcărilor pentru personal și vizitatori, după posibilitate amplasarea unei zone de recreere; 1.2. elaborarea schemei tehnologice cu includerea întregului proces judiciar (acces vizitatori, acces personal, acces convoi, locurile de detenție temporară, săli de judecată, camere deliberării, birouri judecători, asistenți, grefieri, cancelarie, personal auxiliar ect.); - în dependență de structura și numărul personalului (oferită de către beneficiar), de prevăzut elaborarea unei schițe de proiect în care se va preciza: - numărul de nivele necesare (regimul de înălțime); - suprafața și zonificarea fiecărui nivel; - elaborarea conceptului exterior general și a fațadelor; - elaborarea conceptuală a planelor fiecărui nivel cu amplasarea preventivă a personalului, bazîndu-se pe (număr estimativ: 170 de persoane); - elaborarea schemei tehnologice cu includerea întregului proces judiciar (acces vizitatori, acces personal, acces convoi, locurile de detenție temporară, săli de judecată, camere deliberări, birouri judecători, asistenți, grefieri, cancelarie, personal auxiliar etc.) - amplasarea preventivă a punctelor de conecțiune la rețelele edilitare orășănești (apeduct și canalizare, electricitate, rețele aprovizionare gaz). ”
Răspuns (3 dec 2021, 14:27):
Bună ziua! Răspuns la întrebarea dvs. comunicăm că toate cerințele și descrierea obiectelor sunt expres reglementate în Caietul de sarcini. Cu respect, grupul pentru achiziții AAIJ
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări