1
Perioada de actualizare
de la 22.11.2021 11:06
până la 24.11.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.11.2021 09:00
până la 26.11.2021 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 nov 2021, 11:06 - 24 nov 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 nov 2021, 9:00 - 26 nov 2021, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

- Ușor de folosit
- Foarte sensibil cu încărcături virale ridicate: 97,56%
- Rezultate rapide și fiabile ale testelor în doar 15 minute.
- Testarea poate fi efectuată folosind probe nazo și orofaringiene.
-Poate fi depozitat la temperatura camerei
-Toate componentele testului - inclusiv tampoane sterile - sunt incluse.
-Să nu există reactivitate încrucișată cu coronavirusuri patogene umane (cum ar fi hCoV-229E, -HKU1, -NL63 și -OC43) și nici virusuri gripale (cum ar fi gripa A / B)
- Specificitatea diagnosticului (97 – 100%).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, Tarmului 1B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sveta Timus
Telefonul de contact
067603168
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2021, 10:57
Data ultimilor modificări
22 nov 2021, 13:25
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21047244
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, Tarmului 1B
Durata contractului
1 dec 2021 11:06 - 30 dec 2021 11:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Test rapid Antigen Covid-19 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
invetație tăsturi 2021.semnat (1).pdf invetație tăsturi 2021.semnat (1).pdf
tenderNotice
-Invitație de participare
22.11.21 11:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sanmedico

Preţul ofertei: 5 760 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde documentații de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Romedcom

Preţul ofertei: 12 525 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DMLink

Preţul ofertei: 13 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări