1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2021 19:04
până la 22.11.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.11.2021 13:00
până la 24.11.2021 13:30
3
Licitaţie
25.11.2021 13:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 31 968 MDL
Perioada clarificărilor: 19 nov 2021, 19:04 - 22 nov 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2021, 13:00 - 24 nov 2021, 13:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou și papetărie utilizate în cadrul proiectului AGORA- Advanced co Generation Options for Reintegrating local Assets/Opțiuni Avansate de coGenerare pentru Reintegrarea Activelor Locale.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Columna, 106
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Liliana COROLETCHI
Telefonul de contact
022 222327
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2021, 19:04
Data ultimilor modificări
19 nov 2021, 19:04
Achizitii.md ID
21047211
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - Papetărie
Buget: 4208.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
documenattia standard.semnat.pdf documenattia standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.21 19:04
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.21 19:04
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.21 19:04
model de declaratie.semnat.pdf model de declaratie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.21 19:04
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.