1
Perioada de actualizare
de la 18.11.2021 13:44
până la 29.11.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2021 11:00
până la 07.12.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 978 531,63 MDL
Perioada clarificărilor: 18 nov 2021, 13:44 - 29 nov 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 nov 2021, 11:00 - 7 dec 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de curățenie de întreținere
Servicii de curățenie generală
Servicii de curățenie după efectuarea lucrărilor de reparație
Servicii de curățenie în situații de avarii a sistemelor inginerești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
18 nov 2021, 13:34
Data ultimilor modificări
23 nov 2021, 16:49
Valoarea estimată (fără TVA)
978 531,63 MDL
Achizitii.md ID
21047076
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 ian 2022 13:39 - 30 dec 2022 13:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Birouri CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 5107.1
Unități de măsură: Metru patrat
2)
Denumirea
Scări (de marmoră) CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 746.5
Unități de măsură: Metru patrat
3)
Denumirea
Încăperi auxiliare CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 654.4
Unități de măsură: Metru patrat
4)
Denumirea
Coridor parter (de marmoră) CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 1242.5
Unități de măsură: Metru patrat
5)
Denumirea
Coridor (parchet) CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 777.6
Unități de măsură: Metru patrat
6)
Denumirea
Grupuri sanitare CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 227.0
Unități de măsură: Metru patrat
7)
Denumirea
Servicii de curățenie după efectuarea lucrărilor de reparație (la necesitate) CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
8)
Denumirea
Servicii de curățenie în situații de avarii a sistemelor inginerești CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
18.11.21 13:44
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
18.11.21 13:44
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
18.11.21 13:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Elina Service

Preţul ofertei: 787 959 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

palimira com service

Preţul ofertei: 888 743 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Easy Clean

Preţul ofertei: 939 137,74 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Proterra Grup

Preţul ofertei: 959 291,78 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

IGIENA COMPANY

Preţul ofertei: 1 185 924,04 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de curățenie
Data:
23 nov 2021, 16:49
Subiectul întrebării:
clarificari in caietul de sarcini referitor la numarul de angajati
Întrebare:
Vă rugăm să concretizați modul în care ofertantul poate să includă în sinecostul contractului anual 100% bugetul salarial pentru 15 angajați (personal tehnic), fiind o condiție obligatorie din caietul de sarcini, dacă suprafața efectiv spălată/curățată lunar poate varia, cum este indicat în caietul de sarcini. Dacă suprafața de spălat/curățat variază în scădere cu un anumit procent, atunci vedem necesitatea concretizării și modificării cerințelor în caietul de sarcini, indicînd posibilitatea reducerii numărului de personal în funcție de volumul real de suprafețe care se spală/curăță . Doar în cazul dacă volumul serviciilor prestate rămîne neschimbat, în acest caz, numărul de personal poate fi 100% din cei 15 angajati (personal tehnic), solicitați de catre Beneficiar.
Răspuns (24 nov 2021, 17:38):
Operatorul economic urmeaza să includă în oferta sa, valoarea integrală a contractului, cu respectarea tuturor cerintelor stipulate în Caietul de sarcini, inclusiv includerea bugetului salarial pentru 15 angajați (personalul tehnic) din motiv că, suma contractului urmează a fi stabilită orientativă. Considerând situația epidemiologică din țară, pe parcursul următorului an bugetar nu suntem în cunoștință de cauză dacă angajații entității contractante vor activa la sediu, cu prezența fizică în volum de 100% sau mai putin, este ceva imposibil de prevăzut la moment. Totodată, la momentul calculului lunar al suprafeței efectiv curățate se face un raport dintre metraj vis-a-vis de numărul de personal a Prestatorului de servicii, unde numărul de personal tehnic poate fi mai mare, însa în niciun caz mai mic, deoarece calitatea serviciilor în acest caz va avea de suferit, iar pentru BNM calitatea serviciilor de cleaning este estențială.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări