1
Perioada de actualizare
de la 18.11.2021 13:44
până la 29.11.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2021 11:00
până la 07.12.2021 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 978 531,63 MDL
Perioada clarificărilor: 18 nov 2021, 13:44 - 29 nov 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 nov 2021, 11:00 - 7 dec 2021, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de curățenie de întreținere;
Servicii de curățenie generală;
Servicii de curățenie după efectuarea lucrărilor de reparație;
Servicii de curățenie în situații de avarii a sistemelor inginerești.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
18 nov 2021, 13:44
Data ultimilor modificări
23 nov 2021, 16:49
Achizitii.md ID
21047076
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
18.11.21 13:44
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
18.11.21 13:44
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
18.11.21 13:44
Servicii de curățenie
Data:
23 nov 2021, 16:49
Subiectul întrebării:
clarificari in caietul de sarcini referitor la numarul de angajati
Întrebare:
Vă rugăm să concretizați modul în care ofertantul poate să includă în sinecostul contractului anual 100% bugetul salarial pentru 15 angajați (personal tehnic), fiind o condiție obligatorie din caietul de sarcini, dacă suprafața efectiv spălată/curățată lunar poate varia, cum este indicat în caietul de sarcini. Dacă suprafața de spălat/curățat variază în scădere cu un anumit procent, atunci vedem necesitatea concretizării și modificării cerințelor în caietul de sarcini, indicînd posibilitatea reducerii numărului de personal în funcție de volumul real de suprafețe care se spală/curăță . Doar în cazul dacă volumul serviciilor prestate rămîne neschimbat, în acest caz, numărul de personal poate fi 100% din cei 15 angajati (personal tehnic), solicitați de catre Beneficiar.
Răspuns (24 nov 2021, 17:38):
Operatorul economic urmeaza să includă în oferta sa, valoarea integrală a contractului, cu respectarea tuturor cerintelor stipulate în Caietul de sarcini, inclusiv includerea bugetului salarial pentru 15 angajați (personalul tehnic) din motiv că, suma contractului urmează a fi stabilită orientativă. Considerând situația epidemiologică din țară, pe parcursul următorului an bugetar nu suntem în cunoștință de cauză dacă angajații entității contractante vor activa la sediu, cu prezența fizică în volum de 100% sau mai putin, este ceva imposibil de prevăzut la moment. Totodată, la momentul calculului lunar al suprafeței efectiv curățate se face un raport dintre metraj vis-a-vis de numărul de personal a Prestatorului de servicii, unde numărul de personal tehnic poate fi mai mare, însa în niciun caz mai mic, deoarece calitatea serviciilor în acest caz va avea de suferit, iar pentru BNM calitatea serviciilor de cleaning este estențială.
Data:
25 nov 2021, 10:16
Subiectul întrebării:
bugetul alocat
Întrebare:
Bugetul nu este corelat absolut la cerințele autorității contractante. Daca dvs considerați că astăzi în chișinău reușești să angajezi o persoană pentru 3 ore (06.00-09.00- luni-vineri + 8 ore serviciu de curățenie generală o dată pe lună) cu 2500( net) lei/lună or (3900 cheltuieli totale) - greșiți. BNM mai mult decît orice altă instituție trebuie să țină cont de realitatea moldovenească. Ar trebui să oferi cel putin 3500 net lei/lună sau (5400 cheltuieli totale) să ai siguranța că această persoană mâine se va prezenta la serviciu- dacă calitatea serviciilor de clesaning pt BNM este esențială!! Cele 2 persoane care vor avea un grafic de muncă 08.00-17.00 ar trebui să le oferi un salariu de minim 5000 net lei/lună ( 7700 lei/lună cheltuile totale) + o persoană responsabilă-6000 net lei/lună(9200 lei/lună c.t.) țin să menționez că nu sunt cifre exagerate. Prin urmare: 13x5400=70200 lei, 2x7700=15400 lei 1x9200=9200 per un total de 94800 lei/lună cheltuieli salariale. Utilaj, detergenți, dezinfectați, consumabile nu sunt incluse. Înțeleg, la acest buget s-a ajuns datorită colegilor/concurenților. În dorința de cîștiga un contract se apelează la scheme, gen: nu se ține cont de solicitarile autorității contractante ma referaici în mod particular la numarul de persoane alocat, sau plați slariale în plic. Atit timp cît va fi un buget mic-oferte mici- nu se poate pretinde la calitate înalte.
Răspuns (26 nov 2021, 16:03):
Estimarea achziției se face în corelare cu contractele semnate anterior cu prestatorii de servicii de curatenie, inclusiv și consultarea pieții specifice necesităților BNM.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.