1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2021 19:36
până la 22.11.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.11.2021 09:00
până la 25.11.2021 10:00
3
Licitaţie
26.11.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 80 500 MDL
Perioada clarificărilor: 17 nov 2021, 19:36 - 22 nov 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2021, 9:00 - 25 nov 2021, 10:00
Începutul licitației: 26 nov 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Computer de birou+Ecrane plate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolitul Banulescu Bodoni 57/1, of. 304
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Postolachi Irina
Telefonul de contact
+37322238247
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
17 nov 2021, 19:36
Valoarea estimată (fără TVA)
80 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
805 MDL
Achizitii.md ID
21047006
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IP Oficiul de Gestionare a Programelor de Asistență Externă (OGP AE)
Durata contractului
6 dec 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Computer de birou CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Ecrane plate CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Declaratie beneficiari efectivi_Model
Documentele la ofertă
Declarație OE
17.11.21 19:36
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
17.11.21 19:36
anunt_de_participare.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare
17.11.21 19:36
Documentația standard.semnat
Documentele la ofertă
Documentația standard
17.11.21 19:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 60 087,60 MDL
Statut: Anulat
Motivul: oferta a fost respinsă din motivul necorespunderii acesteia cu caietul de sarcini (oferirea memoriei instalate de 2 x 8GB DDR4 în locul memoriei instalate solicitate de 1 x 16GB DDR4, lipsa clarității, care sistem de operare este instalat – Ubuntu LINUX sau Microsoft Windows 10 Professional 64- biți).
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări