Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21046987
1
Perioada de actualizare
de la
17.11.2021 13:57
până la 30.11.2021 14:00
până la 30.11.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
30.11.2021 14:00
până la 06.12.2021 14:00
până la 06.12.2021 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
859 860 MDL
Perioada clarificărilor:
17 nov 2021, 13:57 - 30 nov 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 nov 2021, 14:00 - 6 dec 2021, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achizitionare servicii de furnizare a energiei electrice pentru instituțiile subordonate Primăriei or. Sîngerei
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, str. Independentei, 124
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 nov 2021, 13:57
Data ultimilor modificări
18 nov 2021, 11:06
Achizitii.md ID
21046987
MTender ID
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_ semnat.pdf
ds_bunuri_servicii_ semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia de atribuire
17.11.21 13:57
formular standart 2022.semnat.pdf
formular standart 2022.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Formular standart
17.11.21 13:57
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
ID: 3eb6715a-c6c7-43e6-b3b9-022ca6abb75b
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare_ semnat.pdf
anunt_de_participare_ semnat.pdf
ID: 3eb6715a-c6c7-43e6-b3b9-022ca6abb75b
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-Anunt de participare
18.11.21 11:06
Data:
17 nov 2021, 16:53
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Bugetul licitatiei este mai mare de 800 mii lei. Conform prevederilor Legii 131/2015 sunteti obligati sa cereti Garantia de buna executie. Este un motiv legal de ce nu o cereti?
Răspuns (18 nov 2021, 09:56):
O să adăugăm.
Data:
22 nov 2021, 16:52
Subiectul întrebării:
Oferat de pret
Întrebare:
Se va accepta oferta in forma de discaunt de la tarif reglementat aprobat de ANRE?
Este evident că în caz de crestere a tarifului reglementat pe parcursul anului 2022 acest aspect automat va duce si cresterea tarifului pentru Dvs.
Acest lucru va semnifica automat devierea de la bugetul initial planificat in licitatie.
Corespunde aceasta prevedere exigenților urmărite de Dvs
Răspuns (23 nov 2021, 16:12):
Reieșind din cele expuse operatorul economic urmează să depună oferta conform cerințelor din Documentația Standart aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr.115 din 15.09.2021. În cazul cînd vom avea deja semnat un contract de achiziții privind prestarea serviciilor de furnizare a energiei electrice, iar tariful reglementat a serviciilor de furnizare a energiei electrice pe parcursul anului 2022 va crește vom acționa în conformitate cu prevederile Legii 131/2015 cu privire la achizițiile publice, Art.76, Aliniatul 7.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK