1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2021 12:06
până la 29.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2021 10:00
până la 08.12.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 400 MDL
Perioada clarificărilor: 17 nov 2021, 12:06 - 29 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 nov 2021, 10:00 - 8 dec 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse cerealiere de morărit prelucrate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Simion Tatarov
Telefonul de contact
025422644
Datele achizitiei
Data publicării
17 nov 2021, 11:06
Data ultimilor modificări
17 nov 2021, 19:04
Valoarea estimată (fără TVA)
30 400 MDL
Achizitii.md ID
21046965
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Durata contractului
1 ian 2022 11:31 - 30 mart 2022 12:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produse cerealiere de morărit prelucrate CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart procurarea produselor alimentare pentru trimestru i an. 2022 prim. or. rezina.signed.pdf documentatia standart procurarea produselor alimentare pentru trimestru i an. 2022 prim. or. rezina.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standart procurarea produselor alimentare pentru trimestru i an. 2022 prim. or. rezina.signed.
17.11.21 12:06
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.signed.pdf caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.signed.
17.11.21 12:06
duae nou modificat procurarea produselor alimentare pr. or. rezina an 2022.signed.pdf duae nou modificat procurarea produselor alimentare pr. or. rezina an 2022.signed.pdf
Documentele la ofertă
-duae nou modificat procurarea produselor alimentare pr. or. rezina an 2022.signed.
17.11.21 12:06
Documentele lotului
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.signed.pdf
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.signed.
17.11.21 12:06
anunt de participare procurarea produselor alimentare pu institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.signed.pdf
-anunt de participare procurarea produselor alimentare pu institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.signed.
17.11.21 12:06
documentatia standart procurarea produselor alimentare pentru trimestru i an. 2022 prim. or. rezina.signed.pdf
-documentatia standart procurarea produselor alimentare pentru trimestru i an. 2022 prim. or. rezina.signed.
17.11.21 12:06
duae nou modificat procurarea produselor alimentare pr. or. rezina an 2022.signed.pdf
-duae nou modificat procurarea produselor alimentare pr. or. rezina an 2022.signed.
17.11.21 12:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 35 973,85 MDL
Statut: Învingător
Motivul: toate documentele solicitate au fost prezentate si corespund cerintelor tehnice solicitate in documentatia standard/caietul de sarcini
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 38 361,55 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări