1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2021 12:06
până la 29.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2021 10:00
până la 08.12.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 174 200 MDL
Perioada clarificărilor: 17 nov 2021, 12:06 - 29 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 nov 2021, 10:00 - 8 dec 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse agricole; legume, fructe și alte
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Simion Tatarov
Telefonul de contact
025422644
Datele achizitiei
Data publicării
17 nov 2021, 11:06
Data ultimilor modificări
17 nov 2021, 19:04
Valoarea estimată (fără TVA)
174 200 MDL
Achizitii.md ID
21046965
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Durata contractului
1 ian 2022 11:31 - 30 mart 2022 12:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produse agricole; legume, fructe și alte CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart procurarea produselor alimentare pentru trimestru i an. 2022 prim. or. rezina.signed.pdf documentatia standart procurarea produselor alimentare pentru trimestru i an. 2022 prim. or. rezina.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standart procurarea produselor alimentare pentru trimestru i an. 2022 prim. or. rezina.signed.
17.11.21 12:06
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.signed.pdf caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.signed.
17.11.21 12:06
duae nou modificat procurarea produselor alimentare pr. or. rezina an 2022.signed.pdf duae nou modificat procurarea produselor alimentare pr. or. rezina an 2022.signed.pdf
Documentele la ofertă
-duae nou modificat procurarea produselor alimentare pr. or. rezina an 2022.signed.
17.11.21 12:06
Documentele lotului
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.signed.pdf
-caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.
17.11.21 12:06
duae nou modificat procurarea produselor alimentare pr. or. rezina an 2022.signed.pdf
-duae nou modificat procurarea produselor alimentare pr. or. rezina an 2022.signed.
17.11.21 12:06
documentatia standart procurarea produselor alimentare pentru trimestru i an. 2022 prim. or. rezina.signed.pdf
-documentatia standart procurarea produselor alimentare pentru trimestru i an. 2022 prim. or. rezina.signed.
17.11.21 12:06
anunt de participare procurarea produselor alimentare pu institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.signed.pdf
-anunt de participare procurarea produselor alimentare pu institutiile prescolare pe perioada trim.i an.2022.signed.
17.11.21 12:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 200 297,95 MDL
Statut: Învingător
Motivul: toate documentele solicitate au fost prezentate si corespund cerintelor tehnice solicitate in documentatia standard/caietul de sarcini
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări