1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2021 20:08
până la 23.11.2021 07:44
2
Propunerea ofertelor
de la 23.11.2021 07:44
până la 26.11.2021 15:44
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 518 318 MDL
Perioada clarificărilor: 16 nov 2021, 20:08 - 23 nov 2021, 7:44
Perioada de depunere a ofertelor: 23 nov 2021, 7:44 - 26 nov 2021, 15:44

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparatia capitala a retelelor interioare de electricitate si a sistemului de incalzire la gradinita de copii” Izvoras” din s.Popeasca rnul Stefan Voda

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4228, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Popeasca, str. Ion Cazacu
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Paduret
Telefonul de contact
024234836
Datele achizitiei
Data publicării
16 nov 2021, 20:08
Data ultimilor modificări
17 nov 2021, 10:00
Achizitii.md ID
21046931
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini 4.signed.pdf caiet de sarcini 4.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini 4
16.11.21 20:08
caiet de sarcini 2.signed.pdf caiet de sarcini 2.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini 2
16.11.21 20:08
duae_ro_2021 grad.doc
Documentele la ofertă
duae_ro_2021 grad
16.11.21 20:08
caiet de sarcini 3.signed.pdf caiet de sarcini 3.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini 3
16.11.21 20:08
caiet de sarcini 6.signed.pdf caiet de sarcini 6.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini 6
16.11.21 20:08
ds_lucrari 1.docx
Documentele la ofertă
ds_lucrari 1
16.11.21 20:08
anunt anexa nr.2 popeasca.signed.pdf anunt anexa nr.2 popeasca.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt anexa nr.2 popeasca.signed.pdf
16.11.21 20:08
caiet de sarcini 1.signed.pdf caiet de sarcini 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini 1
16.11.21 20:08
caiet de sarcini 5.signed.pdf caiet de sarcini 5.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini 5
16.11.21 20:08
Data:
17 nov 2021, 10:00
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua Publicati va rog caietul de sarcini in word
Răspuns (17 nov 2021, 10:19):
Buna ziua! Caietul de sarcini in word nul avem.
Data:
17 nov 2021, 10:51
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam foarte mult sal publicati este imposibil de executat devizul Multumesc
Răspuns (17 nov 2021, 11:01):
Autoritatea contractata nu dispune de caietul de sarcini in word.
Data:
17 nov 2021, 10:58
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua spunetine va rog daca este proiect ?
Răspuns (17 nov 2021, 11:09):
Proiect este.
Data:
18 nov 2021, 11:50
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua caietul de sarcini Reparații interioare Pozitia 9, 33 nu este asa cod in smeta care este codul corect?
Răspuns (18 nov 2021, 13:59):
Devizul este intocmit de o persoana atestata in domeniul elaborari devizelor.Adresativa la o companie care deserveste programa.
Data:
18 nov 2021, 16:51
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
În conformitate cu prevederile normativului Codului Practic CP L.01.01-2012 ”Întocmirea devizelor pentru Lucrările de construcții-montaj prin metoda de resurse” în speță pct. 4.1.4. „Categoriile de lucrări, codurile lor, unitățile de măsură a lucrărilor şi resurselor care se includ în lista cu cantitățile de lucrări, trebuie să corespundă cu articolele de deviz, cu codurile lor şi cu unitățile de măsură prevăzute în Indicatoarele de norme de deviz pentru lucrări de construcții, montaj şi reparații care sânt în vigoare pe teritoriul Republicii Moldova”. Totodată, conform pct. 4.2, elaborarea și modificarea Normelor de deviz sunt puse în aplicare de către Organul Național de dirijare în Construcții. Aceasta înseamnă că odată ce o normă de construcție este modificată, modificarea obține cod separat iar norma precedentă se anulează. În acest caz, compania ce întreține baza normativă a programului „WinSmeta” pe teritoriul RM, automat face corectările de rigoare și comunică companiilor ce au achiziționat programul pentru a ajusta baza existentă la cerințele actuale. În acest sens Vă informăm că baza normativă în care lucrează compania noastră este actualizată la zi iar norma folosită de dvs. în caietul de sarcini este anulată. În acest sens Vă solicităm să operați modificările necesare în conformitate cu instrucțiunile din domeniul construcțiilor, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a contesta corectitudinea caretului de sarcini dar și atârnarea responsabililor de achiziții fază de prezenta procedură de achiziție.
Răspuns (19 nov 2021, 16:44):
Autoritatea contractanta nu a elaborat caietul de sarcni (forma1) și devizul de cheltuieli. De elaborarea devizelor a fost contactanta o companie de proiectare care a elaborat proiectul de executie si devizele de cheltuieli conform prevederilor și normelor în vigoare. Primăria a elaborat documenția aferentă procedurei de achizitie, inclusiv documentatia standart, anuntul de participare si DUAE-ul Ceea ce ține de dificultățile pe care le întîlniți D-stră aferent programei WinSmeta vă îndemnăm și vă încurajăm să vă adresați la compania care vă deservește in rezolvarea problemei aparute. Tot aici va informam că pe piața din RM exista mai multe programe acreditate si licentiate de intocmire a devizelor cum ar fi WinDoc, Win Smeta 2000 iar de eventuale greșeli ce apar la programa de care se foloseste compania D-stră ,Primăria nu răspunde și nici nu are nici o atribuție. Pe marginea intrebarilor depuse de către D-stră, va informam ca primaria a consultat compania SRL ”Ecor” si ne-a comunicat ca normele si simbolurile din caietul de sarcini anexate au fost elaborate in conformitate cu ultimele modificari si repetat va indemnam si va sugeram sa verificati daca programa de care vă folositi este licentiata si a fost actualizata conform ultimilor modificari,
Data:
21 nov 2021, 06:59
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua Anuntul de participare garantia pentru oferta trebuie sa fie 1% din suma cu TVA sau fara TVA?
Răspuns (21 nov 2021, 07:44):
Garantia pentru oferta trebuie sa fie 1% din suma fara TVA?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.