Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
16.11.2021 16:57
până la 22.11.2021 10:00
până la 22.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
22.11.2021 10:00
până la 21.12.2021 08:30
până la 21.12.2021 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
73 848 MDL
Perioada clarificărilor:
16 nov 2021, 16:57 - 22 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 nov 2021, 10:00 - 21 dec 2021, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Hârtie pentru tipărit
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 nov 2021, 16:57
Data ultimilor modificări
18 nov 2021, 8:46
Achizitii.md ID
21046924
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare - semnat.pdf
anunț de participare - semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare - semnat.pdf
anunț de participare - semnat.pdf
ID: 6a54383a-a46d-4578-a87b-fb928579be10
Documentele la ofertă
-
anunț de participare - semnat.pdf
anunț de participare - semnat.pdf
ID: 6a54383a-a46d-4578-a87b-fb928579be10
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
18.11.21 08:46
Data:
17 nov 2021, 08:50
Subiectul întrebării:
Hirtie multifunctionala pentru biurou
Întrebare:
Va rugam sa concretizati perioada de executarea contractului anul 2021 sau 2022. Tot odata va rugam sa separati hirtia pentru imprimante in lot aparte plus sa indicati parametre tehnice mai detaliat la hirtie dupa care sa plasam oferta.
Răspuns (17 nov 2021, 09:01):
Buna ziua , Perioada de executarea a contractului este 12 luni după semnarea. Ofertele sunt acceptate pentru un singur lot , Parametrii tehnice pentru hirtie multifunctionala pentru birou sunt
(Hirtie de culoare alba, Densitatea 80gr/m2 , Dimensiune 210*297, Format ,A.4 , 500 file intr-o cutie)
Data:
17 nov 2021, 09:09
Subiectul întrebării:
Hirtie multifunctionala pentru biurou
Întrebare:
Totusi va rugam sa separati hirtia A4 pentru a da posibilitate de a participa la mai multi participanti da nu pentru un anumit jucator/furnizor.
Răspuns (17 nov 2021, 09:59):
Având în vedere că din momentul publicării anuntului de participarea și datei limite pentru depunerea ofertelor a fost acordat termenul suficient de 35 de zile, considerăm că aveti toata posibilitatea de a depuneți oferta calificata printr-o singură procedură.
Data:
17 nov 2021, 10:11
Subiectul întrebării:
Hirtie multifunctionala pentru biurou
Întrebare:
Compania noastra nu are nici-o atributie cu hitrie termica pentru aparate de casa. Avem in gama produselor hirtie pentru birou care si dorim sa va prounem. SOLICITAM RECPECTUOS sa acordati asa posibilitate prin indicarea separata pozitiei date CA LOT APARTE.
Răspuns (17 nov 2021, 16:45):
Buna ziua softul nu permite divizarea în mai multe loturi la momentul actual , vă îndemnăm să depuneți oferta pentru un singur lot .
Data:
17 nov 2021, 16:59
Subiectul întrebării:
Hirtie multifunctionala pentru biurou
Întrebare:
Va atragem atentie la asemanatoaore licitatie IMSP Institutul de Medicina Urgenta https://achizitii.md/ro/public/tender/21045897/.
Avet tot posibil sa divizati hirtie A4 ca lot separat, prin modificare licitatiei. aveti timp suficient.
Răspuns (17 nov 2021, 17:04):
Licitația respectiva a fost divizata din start in mai multe loturi, softul la moment nu permite divizarea solicitata de dumnevoastră , vă îndemnăm să depuneți oferta pentru un singur lot .
Data:
17 nov 2021, 17:20
Subiectul întrebării:
Hirtie multifunctionala pentru biurou
Întrebare:
Va svatuim sa luati legatura cu colegii Dvs din cadrul IMSP Institutul de Medicina Urgenta pentru consultare. Solicitam respectuos sa rezolvati problema data. Contrar vom fi nevoiti sa ne adresam la organele competente. Apar dubii ca licitatia data este strict pentru un furnizor concret.
Răspuns (18 nov 2021, 07:55):
În procedura deschisă, oricine poate depune o ofertă completă. Orice persoană care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziţie publică un act al autorităţii contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de Legea nr. 131 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice. Date de contact ANSC
Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4 MD-2001 E-mail contestatii@ansc.md
Tel. +373 22 820 652 Fax +373 22 820 651
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK